ad
  • 8.081.120 stemmen

This Is a Robbery: The World's Greatest Art Heist (2021)

Show titel: This Is a Robbery: The World's Greatest Art Heist

IMDb beoordeling: 6,6 (769)

Seizoenen: 1 seizoen

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

This Is a Robbery: The World's Greatest Art Heist

Afleveringen Seizoen 1 (2021)

1. 1. They Looked Like Cops

Een suppoost laat twee mannen binnen, verkleed als agenten. Ze verdwijnen 81 minuten later met een Rembrandt van onschatbare waarde en tientallen andere kunstwerken.

2. 2. Vipers in the Grass

Kregen de overvallers hulp van binnenuit? De beveiliging van het museum wordt onderzocht en er is een verdachte, maar tijdens het onderzoek worden fouten gemaakt.

3. 3. We've Seen It

De gestolen kunstwerken lijken te zijn gezien en criminele activiteiten gelinkt aan georganiseerde misdaad leiden tot mogelijke daders en een motief voor de kunstroof.

4. 4. $10 Million Reward

Dankzij een informant en een undercoveroperatie komt er nieuw perspectief in het onderzoek, waardoor agenten het spoor volgen naar een kleine crimineel.

avatar van DragQueen

DragQueen

Op zich een onderhoudende en intrigerende docu-serie, die voor mij over alle vier de afleveringen boeiend bleef om te kijken. Het is een welbekend gegeven dat ze de verantwoordelijke daders nooit op hebben kunnen pakken. Deze wetenschap zorgde er voor mij voor dat het einde een stukje minder bevredigend was. 3,5 Ster.