Mijn Series +

Pacific Rim - Seizoen 1 (2021)

Alternatieve titel: Pacific Rim: The Black

Verenigde Staten / Australië
Animatie / Sciencefiction

ontwikkeld door Greg Johnson en Craig Kyle
met de stemmen van Yui Shimodaya, Yūsuke Kobayashi en Iku Minase

Er was een tijd dat Kaiju herrees uit de Pacific Rim om vervolgens enkel gigantische robots, Jaegers, tegen te komen gebouwd om te vechten. Die tijd is verstreken. Nu is Australië verwoest door Kaiju, waardoor de evacuatie van een heel continent wordt gedwongen. De achtergelaten tienerbroer en -zus Taylor en Hayley beginnen aan een wanhopige zoektocht naar hun vermiste ouders, waarbij ze zichzelf leren een gehavende, achtergelaten Jaeger te besturen om hen te helpen bij hun zoektocht en hen zelfs maar de minste hoop te geven om te overleven.

1. Aflevering 1

avatar van The Oceanic Six
Netflix onthult trailer Pacific Rim: The Black | Superguide

Pacific Rim: The Black | Officiële trailer 1 | Netflix - YouTube

De trailer is uit.

Ziet er goed uit, ga dit sowieso kijken.

Mis wel de ''wow!!!!'' factor die ik bij de eerste film wel had. Ik had wel meer Kaiju in beeld willen zien. Hoop dat die beesten wel een hele belangrijke rol hebben,