Mijn Series +

Drama / Thriller
Miniserie, 298 minuten

ontwikkeld door Steve Lightfoot
met Simona Brown, Tom Bateman en Eve Hewson

Sinds haar man haar heeft verlaten, heeft Louise van haar zoon haar wereld gemaakt. Ze onderhoudt hen beiden met haar parttime baan in een psychiatrische instelling. Haar wereld wordt verstoord als ze een affaire begint met haar nieuwe baas David, en de zaken nemen een nog vreemdere wending wanneer ze een onwaarschijnlijke vriendschap aangaat met zijn vrouw Adele. Wat begint als een onconventionele driehoeksverhouding, wordt al snel een duister, psychologisch spel van spanning en verwrongen onthullingen.

1. Chance Encounters
  2. Lucid Dreaming
  3. The First Door
  4. Rob
  5. The Second Door
  6. Behind Her Eyes

avatar van Mrs Bruce Willis
Recensies zijn goed, van het weekend maar eens even bingen.

avatar van theo79
Hier ben ik ook wel bemieuwd naar.

avatar van 3 2 1 cut
Eerste aflevering gezien. Begint gewoon prima. Ik was eerst wat argwanend afwachtend of het geen politiek correcte serie zou zijn (wat ik nogal te vaak tegenwoordig tegenkom) maar gelukkig ‘gewone’ mensen zoals jij en ik met een vleugje humor wat de hoofdrolspelers aantrekkelijk maakt. Mooie muziek erbij trouwens.

Wat ik alleen niet snap is waarom ze nu Tom Dumoulin gecast hebben als de Schotse hoofdrolspeler. Zocht hij een nieuwe baan na het wielrennen ?

avatar van UmbraVitae
Voorlopig in de helft van aflevering 4 en moet zeggen, kijkt wel lekker weg, hou wel vh sfeertje en de karakters.

avatar van 3 2 1 cut
Aflevering 5. Nog 13 minuten te gaan en plots denk ik het te weten: Rob zit in het lichaam van Adèle . Ik ben benieuwd !

O.. O.. O..

Dit is er eentje hoor ! Knap en mysterieus in elkaar gezet. Goed geacteerd en respect voor de acteurs maar een diepe buiging voor Eve Hewson Vox. Intrigerende actrice.

Sorry, ik vind dit niet geweldig, thema is natuurlijk al eindeloos gebruikt dus niets nieuw onder de zon. Het acteren vind ik echt niet zo goed. En ik ga eens een geweldige irritatie vermelden, iets dat zelfs in de beste films en series gebeurt, en iets dat ik niet begrijp!!!Na enkele minuten drinkt hij een tas koffie, en er word in de tas gefilmd en die is duidelijk leeg en spierwit, ook de vrouw drinkt duidelijk uit een lege tas, je ziet het verschil goed, en trouwens warme koffie of thee dampt en laat natte lippen achter, een detail, maar het stoort mij altijd enorm.....

avatar van Mrs Bruce Willis
Wat mij vooral wat vraagtekens gaf was het feit dat zijn minnares na enkele vrijpartijen opeens zijn arm zag, en afvroeg wat er gebeurd was.. Zoiets zie je toch direct..Je raakt elkaar toch overal aan?
Ik ben ook niet onder de indruk van deze serie.. Keek wel beter weg dan de gebruikelijke bagger momenteel op NF..

Las een recensie van iemand die tijdens een zonnige wandeling graag naar huis wilde om verder te bingen.Wij houden wel van spannende series dus begonnen ook .Normaliter hadden we na de eerste aflevering al gezegd-we stoppen. Maar we gaven het een kans en dat hadden we niet moeten doen.
Dit was voor ons ZVDT-zonde van de tijd.Teveel expliciete sexscenes die niets toevoegen.
Te weinig informatie wat er gebeurd was (de brand bijv.) Het eind hoort niet in een thriller,maar in
een fantasy.

avatar van Zwaagje
Aflevering 1 gezien. Op basis daarvan ga ik verder kijken. Prima sfeertje. We gaan kijken waar dit naartoe gaat.

Goede serie was echt onder indruk.

Wauw enorme tegenvaller. Alleen laatste seizoen gebeurd er iets noemenswaardig. Erg saai en ongeloofwaardig. Hoe extreem naïef kan iemand zijn.