Mijn Series +

Dit Was het Nieuws - Seizoen 40 (2021)

Alternatieve titel: DWHN

Nederland
Komedie / Spelprogramma

ontwikkeld door Angelique de Vries
met Harm Edens, Jan Jaap van der Wal en Peter Pannekoek

In Dit Was het Nieuws', maken twee teams satirische opmerkingen over het nieuws van de voorgaande week. Het programma heeft de vorm van een spelprogramma, waarin twee teams onder leiding van een spelleider tegen elkaar strijden. De puntentelling is niet belangrijk ("we kijken even naar de stand)", want na de eerste ronde staat het altijd gelijk. Wel wordt er aan het einde van het spel een winnaar aangewezen. Elk team bestaat uit een vaste teamleider en een wekelijkse gast.

1. Sinan Can en Bram Krikke
  2. Noortje Veldhuizen en Nellie Benner
  3. Tygo Gernandt en Alberto Stegeman
  4. Danny Vera en Andrea van Pol
  5. Roué Verveer en Alex Ploeg
  6. Adriaan van Dis en Gwen van Poorten
  7. Fons Lambie en Catherine Keyl
avatar van The Oceanic Six
Vind je dat nou leuk, stinissen, om zo'n hele serie kapot te stemmen? Waarom kijk je dit al tig jaar gezien je stemmen als je alles zwaar onvoldoende stemt?

Het begint me wel te irriteren hoe jij stemt. Het is humor en dus pruim jij het niet. Maar ondertussen wel 100 afleveringen kijken.

The Oceanic Six schreef:

Stemgemiddelde komt altijd op een gegeven moment boven drijven ja ik kijk dit nog steeds al vond ik de ouwe afleveringen iets beter. Nu is het vaak 2 of drie keer glimlachen en alleen al daarvoor kijk ik dit ook om op de hoogte te blijven met voor mijn gemist nieuws . En daarom vind ik 2.5 nog wel mee vallen en heeft niks met kapot stemmen te maken. En humor heb ik ook hoor misschien anders dan jij maar ik kan weer hartstochtelijk lachen om de familie Meiland of Ranking the Stars. Een fijne dag gewenst en de groeten van Henk.

neo
Ik kan mij daar zeer in vinden. Heb dit programma ook als aanvulling op het nieuws gekeken, hopende op enige vorm van relativering, naar na de eerste paar seizoenen is daar weinig van terecht gekomen. Ik vind dit programma werkelijk schandalig slecht.