Mijn Series +

Losing Alice - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: Leabed et Alice

Israƫl
Drama / Romantiek

ontwikkeld door Sigal Avin
met Ayelet Zurer, Lihi Kornowski en Gal Toren

Alice is een 48-jarige vrouwelijke filmregisseur, die zich irrelevant voelt sinds haar gezin grootgebracht is. Na een korte ontmoeting in de trein raakt ze geobsedeerd door de 24-jarige scenarioschrijver en femme fatale Sophie. Ze geeft uiteindelijk haar morele integriteit op om macht, relevantie en succes te verwerven.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.