Mijn Series +

Sakho & Mangane - Seizoen 1 (2019)

1 stem

Senegal
Actie / Misdaad

ontwikkeld door Jean Luc Herbulot
met Issaka Sawadogo, Yann Gael en Christiane Dumont

In Dakar, de bruisende hoofdstad van Senegal, is er een dunne lijn tussen het gewone dagelijkse leven en het bovennatuurlijke. Waar de twee werelden elkaar kruisen, houdt een oude, eenzame wolf, commandant Sakho genaamd, de afgelopen twintig jaar onzichtbare maar dodelijke vijanden op afstand. Maar nu lijken ze hem te hebben ingehaald. In een zaak waarin duistere, destructieve krachten de wereld in chaos willen storten, wordt Sakho samen met Mangane, een jongeling die handelt zonder na te denken, in het diepe gegooid. Het lot van het continent - misschien zelfs de hele mensheid - ligt nu in handen van dit onwaarschijnlijke politieduo.

1. The Curse of the Moon Fish Part 1
  2. The Curse of the Moon Fish Part 2
  3. The Triple V Alliance
  4. Lawless Area
  5. Praying Mantis
  6. Assault
  7. Demon (The Succubus)
  8. Revelations

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.