Mijn Series +

'Allo 'Allo! - Seizoen 3 (1986-1987)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Oorlog

ontwikkeld door David Croft en Jeremy Lloyd
met Carmen Silvera, Gorden Kaye en Richard Marner

Maak kennis met René, de meest gezochte man in het bezette Frankrijk: vrouwen willen zijn lichaam. Het verzet wil zijn brein. En de nazi's willen zijn worst! In een klein café in het bezette Frankrijk vecht de lastiggevallen eigenaar, René, zijn eigen oorlog. Met de residentie van het Duitse leger in zijn bar, riskeert René zijn nek om het verzet te helpen door het verbergen van twee Britse piloten en een radiozender in de bovenste kamer. Alsof dit nog niet genoeg was, is René ook nog betrokken bij het verbergen van een kostbaar schilderij in een knoflookworst, die zelfs nu wordt onderzocht door de Gestapo. Maar het echte probleem van René is zijn vrouw, Edith, en wat zij zal doen met hem als ze erachter komt dat hij affaires heeft met zijn twee sexy serveersters!

1. The Nicked Knockwurst
  2. Gruber Does Some Mincing
  3. The Sausage in the Wardrobe
  4. Flight of Fancy
  5. Pretty Maids All in a Row
  6. The Great Un-Escape
avatar van AOVV
Sterk derde seizoen alweer van deze Britse klassieker in het comedygenre. Vooral de derde aflevering, The Sausage in the Wardrobe, is meesterlijk!

4 sterren

avatar van EMBV
Het derde seizoen van de Britse komedieserie ’Allo ‘Allo! is weinig verrassend en gaat vooral verder op de voet die in de eerste twee seizoenen werd neergezet. Dit is zeker geen probleem, de bizarre zaken rond de Engelse piloten en de Madonna zorgen in dit seizoen ook weer voor de nodige humor. . Alle bekende karakters keren weer terug , ieder met hun eigen typische uitspraken en gedrag. Dit derde seizoen bestaat net als het tweede uit slechts zes afleveringen bestaat.

De humor is nog altijd erg sterk en de afleveringen zijn goed geschreven. De acteurs spelen hun rollen met veel plezier en brengen dat over op de kijker.