Mijn Series +

'Allo 'Allo! - Seizoen 8 (1992)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Oorlog

ontwikkeld door David Croft en Jeremy Lloyd
met Carmen Silvera, Gorden Kaye en Vicki Michelle

Maak kennis met René, de meest gezochte man in het bezette Frankrijk: vrouwen willen zijn lichaam. Het verzet wil zijn brein. En de nazi's willen zijn worst! In een klein café in het bezette Frankrijk vecht de lastiggevallen eigenaar, René, zijn eigen oorlog. Met de residentie van het Duitse leger in zijn bar, riskeert René zijn nek om het verzet te helpen door het verbergen van twee Britse piloten en een radiozender in de bovenste kamer. Alsof dit nog niet genoeg was, is René ook nog betrokken bij het verbergen van een kostbaar schilderij in een knoflookworst, die zelfs nu wordt onderzocht door de Gestapo. Maar het echte probleem van René is zijn vrouw, Edith, en wat zij zal doen met hem als ze erachter komt dat hij affaires heeft met zijn twee sexy serveersters!

1. Arousing Suspicions
  2. A Woman Never Lies
  3. Hitler's Last Heil
  4. Awful Wedded Wife
  5. Firing Squashed
  6. A Fishful of Francs
  7. Swan Song

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.