ad

Met onder meer: Gorden Kaye, Carmen Silvera en Vicki Michelle

Release datum: 7 september 1984

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over 'Allo 'Allo!

Maak kennis met René, de meest gezochte man in het bezette Frankrijk: vrouwen willen zijn lichaam. Het verzet wil zijn brein. En de nazi's willen zijn worst! In een klein café in het bezette Frankrijk vecht de lastiggevallen eigenaar, René, zijn eigen oorlog. Met de residentie van het Duitse leger in zijn bar, riskeert René zijn nek om het verzet te helpen door het verbergen van twee Britse piloten en een radiozender in de bovenste kamer. Alsof dit nog niet genoeg was, is René ook nog betrokken bij het verbergen van een kostbaar schilderij in een knoflookworst, die zelfs nu wordt onderzocht door de Gestapo. Maar het echte probleem van René is zijn vrouw, Edith, en wat zij zal doen met hem als ze erachter komt dat hij affaires heeft met zijn twee sexy serveersters!

Acteurs en Actrices

Flying Officer Carstairs

Flying Officer Fairfax

General Erich von Klinkerhoffen

Alle Media

Meningen over 'Allo 'Allo!

EMBV_mm

woensdag 30 oktober 2019
'Allo 'Allo! seizoen 3 Het derde seizoen van de Britse komedieserie ’Allo ‘Allo! is weinig verrassend en gaat vooral verder op de voet die in de eerste twee seizoenen werd neergezet. Dit is zeker geen probleem, de bizarre zaken rond de Engelse piloten en de Madonna zorgen in dit seizoen ook weer voor de nodige humor. . Alle bekende karakters keren weer terug , ieder met hun eigen typische uitspraken en gedrag. Dit derde seizoen bestaat net als het tweede uit slechts zes afleveringen bestaat.

De humor is nog altijd erg sterk en de afleveringen zijn goed geschreven. De acteurs spelen hun rollen met veel plezier en brengen dat over op de kijker.
avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

zondag 14 juni 2020
'Allo 'Allo! seizoen 5 Kolere, 26 afleveringen. Dat is voor 'Allo 'Allo wat mij betreft wel te veel. Maar men probeerde met dit seizoen ook in Amerika te scoren. Meer afleveringen, wel ingekort van 30 naar 22 minuten. Toch zijn ze daar nooit heel erg doorgebroken en was dit toch meer een serie die in Europa de credits kreeg.

Het was wel een prima seizoen hoor, maar deze serie lijkt qua afleveringen en running gags altijd wel heel erg op elkaar. Dat is de kracht, maar ook een kleine zwakte. Meer dan een aflevering of 2 op rij kijk ik eigenlijk zelden.

avatar van Chelsea94

Chelsea94

dinsdag 22 oktober 2019
'Allo 'Allo! seizoen 9 Echt geen reet aan en dan ook nog eens zo een irritante lachband die lacht bij werkelijk alles, zal wel te jong zijn voor dit ofzo.