Mijn Series +

Due South - Seizoen 3 (1997-1998)

1 stem

Canada / Verenigde Staten
Avontuur / Misdaad

ontwikkeld door Paul Haggis
met Paul Gross, David Marciano en Beau Starr

Benton Fraser is een Canadese mountie. Wanneer zijn vader, een mountie legende, wordt vermoord in de Verenigde Staten levert hij zijn parka en hondenslee in en vertrekt hij met zijn dove en half blinde hond richting het zuiden, naar Chicago. Daar wordt hij gekoppeld aan Ray Vecchio, een Amerikaanse agent. In tegenstelling tot Fraser neemt Ray het niet zo nauw met de regels en gelooft zelfs dat regels er zijn om gebroken te worden.

1. Burning Down the House
  8. Spy vs. Spy
  9. Asylum
  10. Perfect Strangers
  11. Dead Guy Running
  12. Mountie on the Bounty (1)
  13. Mountie on the Bounty (2)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.