Mijn Series +

Due South - Seizoen 2 (1995-1996)

1 stem

Canada / Verenigde Staten
Avontuur / Misdaad

ontwikkeld door Paul Haggis
met Paul Gross, David Marciano en Beau Starr

Benton Fraser is een Canadese mountie. Wanneer zijn vader, een mountie legende, wordt vermoord in de Verenigde Staten levert hij zijn parka en hondenslee in en vertrekt hij met zijn dove en half blinde hond richting het zuiden, naar Chicago. Daar wordt hij gekoppeld aan Ray Vecchio, een Amerikaanse agent. In tegenstelling tot Fraser neemt Ray het niet zo nauw met de regels en gelooft zelfs dat regels er zijn om gebroken te worden.

1. North
  15. Body Language
  16. The Duel
  17. Red, White or Blue
  18. Flashback

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.