Mijn Series +

Due South - Seizoen 1 (1994-1995)

Canada / Verenigde Staten
Avontuur / Misdaad

ontwikkeld door Paul Haggis
met Paul Gross, Beau Starr en Tony Craig

Benton Fraser is een Canadese mountie. Wanneer zijn vader, een mountie legende, wordt vermoord in de Verenigde Staten levert hij zijn parka en hondenslee in en vertrekt hij met zijn dove en half blinde hond richting het zuiden, naar Chicago. Daar wordt hij gekoppeld aan Ray Vecchio, een Amerikaanse agent. In tegenstelling tot Fraser neemt Ray het niet zo nauw met de regels en gelooft zelfs dat regels er zijn om gebroken te worden.

1. Free Willie
  2. Diefenbaker's Day Off
  3. Manhunt
  4. They Eat Horses, Don't They?
  5. Pizzas and Promises
  20. Victoria's Secret: Part 1
  21. Victoria's Secret: Part 2
  22. Letting Go
  1. Pilot (special)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.