Mijn Series +

Bom Dia, Verônica - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: Good Morning, Verônica

Brazilië
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Raphael Montes en Ilana Casoy
met Tainá Müller, Elisa Volpatto en Camila Morgado

Veronica Torres is een politieagente die werkt op een politiebureau voor moordzaken in São Paulo. Getrouwd en met twee kinderen, wordt haar routine onderbroken wanneer ze getuige is van de schokkende zelfmoord van een jonge vrouw in dezelfde week dat ze een anoniem telefoontje krijgt van een wanhopige vrouw die om hulp vraagt. Veronica zal al haar vaardigheden moeten inzetten om in de twee intrigerende zaken te duiken, de dader op te sporen en de slachtoffers te helpen.

1. Bom Dia, Verônica
  2. Dentro da Caixa
  3. Uma Visita Inesperada
  4. Ciao, Principessa
  5. Fora da Caixa
  6. A Gaiola
  7. Voa, Passarinha
  8. A Mulher Que Sabia Demais

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.