Mijn Series +

Pandora - Seizoen 2 (2020)

Actie / Sciencefiction

ontwikkeld door Mark A. Altman
met Priscilla Quintana, Noah Huntley en Oliver Dench

Pandora speelt zich af in het jaar 2199 en gaat over een vindingrijke jonge vrouw die alles heeft verloren. Ze vindt een nieuw leven op Earth's Space Training Academy, waar zij en haar vrienden leren de melkweg te verdedigen tegen bedreigingen, zowel buitenaards als menselijk. Wanneer geheimen over de aard van haar eigen identiteit naar boven komen moet ze de waarheid hierover ontdekken. Daarnaast moet ze erachter komen of ze de redder van de mensheid zal zijn of het instrument van hun vernietiging.

1. Things Have Changed
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12
  13. Aflevering 13
  • volgende aflevering: zondag 1 november (aflevering 5)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.