Mijn Series +

Beste Zangers - Seizoen 13 (2020)

Alternatieve titel: De Beste Zangers van Nederland

Nederland
Muziek / Reality

met Sanne Hans, Stef Bos en Koen Jansen

In Beste Zangers reist een groep bekende zangers en zangeressen af naar een warm land om persoonlijke liedjes voor elkaar te zingen. Iedere aflevering staat één zanger centraal. Degene die centraal staat zingt zelf niet, maar beoordeelt de anderen. Aan het einde van de aflevering kiest deze persoon de gene die hem of haar het meeste heeft weten te raken, wat aan het einde van het seizoen resulteert in een winnaar.

1. Suzan & Freek
  2. Diggy Dex
  3. Miss Montreal
  4. Tabitha
  5. Stef Bos
  6. Milow
  7. Wulf
  8. Duetten
  • volgende aflevering: morgen om 20:35 uur (aflevering 7, NPO 1)

Minste seizoen.

avatar van ZAP!
Ik vond Miss Montreal wel leuk en soms ook lachen: "De enige keren dat ik thuis huil is als de kaas op is." Rest vd afl. hoef ik dus ook echt niet te zien, of hooguit misschien Stef Bos.

Muzikaal gezien is dit mijn postcodegebied, laat staan mijn straatje, niet #datwetenwenouwel.

stinissen schreef:
Minste seizoen.