ad

Status: Terugkerende show

Genre: Muziek / Reality

Oorsprong: Nederland

Met onder meer: Wulf, Tabitha en Diggy Dex

IMDb beoordeling: 6,8 (21)

Oorspronkelijke taal: Nederlands

Release datum: 5 juli 2009

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Beste Zangers

In Beste Zangers reist een groep bekende zangers en zangeressen af naar een warm land om persoonlijke liedjes voor elkaar te zingen. Iedere aflevering staat één zanger centraal. Degene die centraal staat zingt zelf niet, maar beoordeelt de anderen. Aan het einde van de aflevering kiest deze persoon de gene die hem of haar het meeste heeft weten te raken, wat aan het einde van het seizoen resulteert in een winnaar.

Alle Media

Meningen over Beste Zangers

avatar van brawljeff

brawljeff

donderdag 29 oktober 2020
Beste Zangers seizoen 13 Niet per se het beste seizoen, maar het blijft een fantastisch programma. Het concept gaat nooit vervelen. Aan het begin had ik wat moeite met de focus op Nederlandstalige nummers in deze groep, maar dat kon ik uiteindelijk wel waarderen. Als ik deze groep vergelijk met eerdere seizoenen, is dit wel een groep die op veilig speelt. Hoogtepunt van dit seizoen vond ik Milow, tegenvaller vond ik Suzan & Freek. Hoewel ze allemaal wel vrij dicht in de buurt van elkaar zaten.

Karst

vrijdag 11 september 2020
Beste Zangers seizoen 12 Top seizoen met een divers scala aan zangers. Hoewel Floor met name in de laatste aflevering de rest uit het water blies vond ik in de afleveringen daarvoor veelal een andere zanger de "beste". Beter gezegd: gaf k de voorkeur aan een ander optreden. Het niveau was erg hoog waarbij ook de bij mij onbekende zangers mij positief verrast hebben.
avatar van arevee

arevee

dinsdag 4 december 2018
Beste Zangers seizoen 10 Geef mij dan toch maar liefde voor muziek, kan het moeilijk uitleggen maar het deed me allemaal erg weinig. Een ster van Stan Van Samang gaf kippenvel tot en met en zo zijn er nog wel enkele geweest in liefde voor muziek maar hier heb ik geen enkele keer kippenvel gehad.

karst

donderdag 22 oktober 2020
Beste Zangers seizoen 13 Minst leuke seizoen dat ik gezien heb. Ik vind Sanne een leuk mens maar ben niet kapot van haar stem. Stef Bos is een fijn mens. De rest vond ik qua zangen nog wel gaan (maar beslist niet top) maar vond ik vooral vrij oninteressante mensen.