ad
  • 8.146.200 stemmen

Beste Zangers - Seizoen 12 (2019)

Show titel: Beste Zangers

IMDb beoordeling: 6,8 (21)

Seizoenen: 5 seizoenen

Afleveringen: 8

Datum van release: zaterdag 24 augustus 2019

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Beste Zangers

Afleveringen Seizoen 12 (2019)

1. 1. Henk Poort

2. 2. Samantha Steenwijk

3. 3. Rolf Sanchez

4. 4. Floor Jansen

5. 5. Ruben Annink

6. 6. Emma Heesters

Deze 23-jarige zangeres heeft een eigen YouTube-kanaal waarop zij regelmatig een nieuwe cover plaatst. Met ruim anderhalf miljoen abonnees heeft zij het grootste YouTube-coverkanaal in Nederland. Henk Poort duikt in het diepe met zijn vertolking van Despacito en Samantha Steenwijk zingt een heel persoonlijk nummer voor Emma uit haar verleden Geloof in jezelf. Floor Jansen doet het kippenvel op de armen staan met haar versie van Shallow.

7. 7. Tim Akkerman

Tim Akkerman brengt de rock naar Beste Zangers. Deze voormalig frontman van de Haagse rockband Di-Rect is dit keer de hoofdgast. Samantha Steenwijk opent met haar versie van Just the way I do. Maar Tim heeft na Di-Rect ook heel veel mooie nummers geschreven. De man die zegt niet te kunnen huilen, krijgt het zwaar als Floor Jansen voor hem het nummer 'Winner' zingt dat Tim schreef voor zijn broer.

8. 8. Duetten

Elke zanger mag een duet naar keuze zingen met iemand van de bank. Dit resulteert in zeven prachtige duetten. Zo zingen Rolf Sanchez en Samantha Steenwijk het prachtige duet No me ames. Het gaat letterlijk spoken op het Spaanse eiland als Henk Poort afsluit met Floor Jansen met de Phantom of the Opera.

avatar van hilversum3_mm

hilversum3_mm

Dankzij onze Floor, Kennen ze dit programma zelfs op Jupiter

avatar van Karst

Karst

Top seizoen met een divers scala aan zangers. Hoewel Floor met name in de laatste aflevering de rest uit het water blies vond ik in de afleveringen daarvoor veelal een andere zanger de "beste". Beter gezegd: gaf k de voorkeur aan een ander optreden. Het niveau was erg hoog waarbij ook de bij mij onbekende zangers mij positief verrast hebben.

avatar van Aapje81

Aapje81

• 1903 berichten

Als Floor hier niet in had gezeten was het nooit in me opgekomen om hier naar te kijken. Ik vind dit vaak vals sentiment waar ik niet zo goed tegen kan. Ik gun Floor echter de credits die ze verdiend en vond haar bijdrages zeer de moeite waard.