Mijn Series +

Star Trek: Discovery - Seizoen 3 (2020-2021)

1 stem

Sciencefiction

ontwikkeld door Alex Kurtzman
met Doug Jones, Sonequa Martin-Green en Anthony Rapp

Star Trek: Discovery speelt zich tien jaar voor de avonturen van Captain Kirk en Spock af, in de 'reguliere tijdlijn'. De serie volgt de crew van de USS Discovery, die nieuwe werelden en bevolkingen ontdekken. Ze komen in aanraking met een koude oorlog tussen hun United Federation of Planets en het nieuw gevormde Klingon Rijk. De bevelhebber van de USS Discovery is luitenant-commandant Michael Burnham, beter bekend als 'Number One'.

1. That Hope Is You, Part 1
  10. Terra Firma, Part 2
  11. The Citadel
  12. The Good of the People
  13. Outside
  • volgende aflevering: donderdag 29 oktober (aflevering 3)
avatar van horizons
En de eerste aflevering gezien. Duidelijke setup aflevering. Effecten zien er in ieder geval goed uit. Rest is afwachten.