Mijn Series +

The Fugitive - Seizoen 1 (2020)

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Nick Santora
met Kiefer Sutherland, Boyd Holbrook en Natalie Martinez

Als er een bom afgaat in de metro van Los Angeles, wil Mike Ferro alleen maar zorgen dat zijn vrouw Allison en zijn 10-jarige dochter Pearl veilig zijn. Maar het gebrekkige bewijs ter plaatse en de eenzijdige journalistiek schetsen een nachtmerrieachtig beeld. Het ziet er naar uit dat Mike verantwoordelijk was voor de gruwelijke daad. Ten onrechte, en publiekelijk beschuldigd, moet Mike zijn onschuld bewijzen door de echte dader te vinden, voordat de agent die het onderzoek leidt hem kan arresteren.

1. Aflevering 1
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12
  13. Aflevering 13
  14. Aflevering 14

Oh dit lijkt mij wel wat als Kiefer weer net zo goed is als in 24 ben ik heel benieuwd !!

avatar van thomzi50
Waar gaat dit vertoond worden?

avatar van theo79
Klinkt tof. Eentje om in de gaten te houden!

avatar van The Oceanic Six
Gebaseerd op The Fugitive (1993) - MovieMeter.nl vermoed ik?

Dit wil ik wel zien, ik kijk alles met Jack Bauer in de hoofdrol.

Aflevering 1 en 2 zijn al uit zie ik, maar eens opzoeken.

avatar van thomzi50

Ja, en op de andere Fugitive-film - zij het dat de oorspronkelijke verhalen wel flink zijn aangepast.

avatar van Kos
Kos
The Fugitive was toch in de jaren 60 of zo al een serie?