Mijn Series +

Martial Law - Seizoen 1 (1998-1999)

Komedie / Actie

ontwikkeld door Carlton Cuse
met Sammo Hung, Kelly Hu en Arsenio Hall

Sammo Law, een martial arts-expert, blijkt ook de beste agent van Shanghai te zijn. Hij gaat naar Los Angeles om daar op zoek te gaan naar Chen Pei Pei, een undercover agente met wie ze het contact verloren zijn. Eenmaal in Los Angeles wordt zijn tijdelijke missie omgezet in een doorlopend uitwisselingsprogramma en hij treedt toe tot de Los Angeles Criminal Brigade. Vergezeld door zijn pupil Grace en zijn nieuwe partner Terrell bestrijdt Sammo de misdaad in de City of Angels terwijl hij zich probeert aan te passen aan de Amerikaanse cultuur.

1. Shanghai Express
  19. Nitro Man
  20. Red Storm
  21. Requiem
  22. End Game

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.