• 8.985.445 stemmen

Show titel: Liar

Ontwikkeld door: Harry Williams en Jack Williams

Met: Joanne Froggatt, Ioan Gruffudd en Zoë Tapper

Datum van release: maandag 2 maart 2020

Eerst uitgezonden op: ITV (Verenigd Koninkrijk)

Plot Liar

Laura Nielson is een slimme lerares. Ze is pas net vrijgezel en weet niet zeker of ze weer wil gaan daten. Andrew is een chirurg met een zoon. Deze zoon zit bij Laura in de klas. Wanneer Laura en Andrew elkaar ontmoeten, voelen ze zich direct tot elkaar aangetrokken. Beiden hebben niet in de gaten dat hun aantrekkingskracht verstrekkende gevolgen gaat hebben op elkaars familie.

Afleveringen Seizoen 2 (2020)

2 maart 2020 (47 minuten)

Na de vondst van het lichaam van Andrew, start de politie een onderzoek naar de dader. Als een van Andrews slachtoffers zijnde, komt ook Laura al snel in beeld als verdachte.

9 maart 2020 (46 minuten)

Laura voelt dat bepaalde aanwijzingen in het moordonderzoek haar kant op wijzen en zoekt steun bij haar naasten. Wanneer ook Ian wordt verdacht, weet Laura niet wie ze nog kan vertrouwen.

16 maart 2020 (44 minuten)

Winnie doet een verrassende bekentenis, waardoor Laura een beroep doet op een voormalig bondgenoot.

23 maart 2020 (44 minuten)

Het onderzoek neemt een verrassende wending, waardoor geheimen aan het licht komen. Zal Laura's verleden haar alsnog inhalen?

30 maart 2020 (45 minuten)

Er wordt een essentieel bewijsstuk gevonden. Laura probeert de herkomst ervan te achterhalen en met hulp van Katy en Liam krijgt ze een nieuwe verdachte in het vizier.

6 april 2020 (46 minuten)

Laura neemt drastische maatregelen om haar onschuld te bewijzen. Langzaam maar zeker wordt duidelijk wat er op de ochtend dat Andrew stierf precies gebeurde.

avatar van hatebreeder

hatebreeder

Iets minder dan seizoen 1 maar alsnog bovengemiddeld goed. 3.5 ster

avatar van lang pee

lang pee

Inderdaad iets minder dan seizoen 1, maar nog degelijk genoeg om ook drie sterren te geven, er is nu ook een Spaanse versie van, maar zoals gewoonlijk is dat een pak minder, zeker het acteren, ik vind over het algemeen de meeste Spaanse acteurs niet echt geweldig....

avatar van AniSter

AniSter

• 1969 berichten

Het onwaarschijnlijkheidsniveau van seizoen 2 overstijgt dat van seizoen 1, vandaar mijn iets lagere beoordeling. Toch bleef het plot, de zoektocht naar de werkelijke moordenaar van Andrew, interessant genoeg om ook dit seizoen helemaal af te kijken. Het acteerwerk was goed; voor Andrew en Oliver hebben ze in ieder geval de juiste acteurs gecast. Spannend wordt het nergens maar de ontknoping was dan wél weer leuk bedacht.