Mijn Series +

Verenigd Koninkrijk
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Harry Williams en Jack Williams
met Joanne Froggatt, Ioan Gruffudd en Zoë Tapper

Laura Nielson is een slimme lerares. Ze is pas net vrijgezel en weet niet zeker of ze weer wil gaan daten. Andrew is een chirurg met een zoon. Deze zoon zit bij Laura in de klas. Wanneer Laura en Andrew elkaar ontmoeten, voelen ze zich direct tot elkaar aangetrokken. Beiden hebben niet in de gaten dat hun aantrekkingskracht verstrekkende gevolgen gaat hebben op elkaars familie.

1. The Date
  2. I Know You're Lying
  3. White Rabbit
  4. Catherine
  5. Check Mate
  6. The Marshes

avatar van eppo349
Zelden zo'n slechte laatste aflevering van een serie gezien.

avatar van theo79
Erg sterke serie. Die geen moment verveeld.

avatar van filmobsessie
echt een supergoeie serie, spannend en goed geacteerd. ik vond de laatste aflevering wel heel sterk. Gelijk seizoen 2 erachter gekeken.
Als je dit leest wil je 'm zien!