ad
  • 8.110.817 stemmen

Bloodride - Seizoen 1 (2020)

Show titel: Bloodride

Seizoenen: 1 seizoen

Afleveringen: 6

Datum van release: vrijdag 13 maart 2020

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Bloodride

Afleveringen Seizoen 1 (2020)

1. 1. Offervilje

Stadsbewoonster Molly heeft moeite om zich aan te passen aan het simpele leven op het platteland, totdat ze ontdekt waarom haar buren zo gehecht zijn aan hun huisdieren.

2. 2. Tre Syke Brødre

Na drie jaar in een psychiatrisch ziekenhuis rijdt Erik met zijn broers naar de boshut van zijn familie, maar als ze een lifter oppikken, beginnen de problemen.

3. 3. Karakterdrap

De bevoorrechte Olivia is dolblij met haar nieuwe schrijfcursus, maar door haar docente en een onhandige medecursist trekt ze al snel de werkelijkheid in twijfel.

4. 4. Rottefelle

Een kopstuk uit de farmaceutische industrie vernedert zijn gasten, onder wie zijn vrouw, als hij ontdekt dat een van hen een waardevol prototype heeft gestolen.

5. 5. Gammelskolen

Als de idealistische lerares Sanna naar een plattelandsschool verhuist die na 40 jaar wordt heropend, wordt ze vanuit het hiernamaals gewezen op een mysterieuze tragedie.

6. 6. Elefanten i Rommet

Twee nieuwe medewerkers horen tijdens een wilde kerstborrel vreemde geruchten en willen het mysterie oplossen rond een collega die op gruwelijke wijze van het dak viel.

avatar van Flat Eric

Flat Eric

Het doet me een beetje denken aan de Twilight Zone serie.

Niet alle afleveringen zijn even sterk, maar het kijkt prima weg.

avatar van Joy4ever

Joy4ever

Na drie afleveringen te hebben gezien vond ik het wel gezegend. De verhalen begonnen steeds goed waarna het al snel op een idiote manier ontspoorde. Maar een half uur per aflevering is ook wat aan de korte kant.

avatar van umbra

umbra

• 2055 berichten

Krijg niet genoeg van anthology horror, deze reeks doet indd meer denken aan The Twilight Zone, al was die uit 2019 vrij langdradig. Deze kijkt dan wel lekkerder weg en zoals steeds bij zulke reeksen, zijn er betere en mindere afleveringen. En in het Noors, eens iets anders, als dat Engels/Amerikaans ook altijd

avatar van cor1946

cor1946

1 aflevering gezien , beetje raar allemaal. We zullen eens kijken wat deel 2 er van af brengt.

avatar van cor1946

cor1946