Mijn Series +

Bloodride - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: Blodtur

Noorwegen
Horror

ontwikkeld door Kjetil Indregard en Atle Knudsen
met Ine Marie Wilmann, Bjørnar Teigen en Emma Spetalen Magnusson

In deze horror-anthologieserie gaan de gedoemde passagiers aan boord van een spookachtige bus op reis naar een gruwelijke, onbekende bestemming. Een reis naar het onbekende met diverse wendingen, mysteries, absurditeiten en morbide humor. Elke aflevering is een op zichzelf staand verhaal met een eigen reeks aan personages en een onvoorspelbaar universum. Het enige dat ze delen is de proloog waar we ons op een mysterieuze bus bevinden die door een verlaten landschap rijdt.

1. Offervilje
  2. Tre Syke Brødre
  3. Karakterdrap
  4. Rottefelle
  5. Gammelskolen
  6. Elefanten i Rommet
avatar van Flat Eric
Het doet me een beetje denken aan de Twilight Zone serie.

Niet alle afleveringen zijn even sterk, maar het kijkt prima weg.

avatar van joy4ever
Na drie afleveringen te hebben gezien vond ik het wel gezegend. De verhalen begonnen steeds goed waarna het al snel op een idiote manier ontspoorde. Maar een half uur per aflevering is ook wat aan de korte kant.

avatar van UmbraVitae
Krijg niet genoeg van anthology horror, deze reeks doet indd meer denken aan The Twilight Zone, al was die uit 2019 vrij langdradig. Deze kijkt dan wel lekkerder weg en zoals steeds bij zulke reeksen, zijn er betere en mindere afleveringen. En in het Noors, eens iets anders, als dat Engels/Amerikaans ook altijd

avatar van cmr46
1 aflevering gezien , beetje raar allemaal. We zullen eens kijken wat deel 2 er van af brengt.

avatar van cmr46
nu 3 delen gezien, vind het allemaal matig