Mijn Series +

Billions - Seizoen 5 (2020)

ontwikkeld door Brian Koppelman, David Levien en Andrew Ross Sorkin
met Damian Lewis, Paul Giamatti en Maggie Siff

Billions is een complex drama over de politieke en juridische problemen die komen kijken in de financiële wereld van New York. De sluwe advocaat Chuck Rhoades en de briljante en ambitieuze hedgefondseigenaar Bobby 'Axe' Axelrod gaan de strijd met elkaar aan. De inzet gaat om miljarden en beiden zullen al hun macht en netwerken moeten inschakelen om als winnaar de eindstreep te halen.

1. The New Decas
  12. Aflevering 12

Yessss

avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
Aflevering 8 t/m 12 zijn uitgesteld naar een nog onbekende datum.

We zijn weer begonnen!

Kos
Wel een beetje irritant dat er geen zicht is op de nieuwe episodes...