ad
  • 8.083.938 stemmen

Billions - Seizoen 3 (2018)

Show titel: Billions

Seizoenen: 5 seizoenen

Afleveringen: 12

Datum van release: zondag 25 maart 2018

• Ziggo Bekijk seizoen 3 via Ziggo

Billions

Afleveringen Seizoen 3 (2018)

1. 1. Tie Goes to the Runner

Chuck ontvangt een mandaat van zijn nieuwe baas. Axe komt voor een lastige keuze te staan. Taylor verzint een geweldige strategie en Lara dreigt haar financiële steun te stoppen.

2. 2. The Wrong Maria Gonzalez

Chuck heeft nog iets te goed van een rechter en wil deze graag inzetten nu. Axe verzint iets creatiefs om nog beter te kunnen handelen. Wendy helpt Taylor hun eerste crisis aan te pakken.

3. 3. A Generation Too Late

Chuck komt voor een dilemma te staan. Axe breidt zijn geheime onderneming verder uit. Taylor en Wags interviewen een heel ander type dan gewoonlijk. Axe en Lara sluiten een onverwachte deal.

4. 4. Hell of a Ride

Axe bekijkt een heel andere tak van sport en probeert oude bondgenoten buitenspel te zetten. Chuck probeert het bij te leggen met zijn vader. Wags wil een grote deal binnenhalen op het gebied van vastgoed.

5. 5. Flaw in the Death Star

Chuck ruilt wat gunsten uit met een mede-samenzweerder. Ax en Chuck vechten voor de loyaliteit van dezelfde getuige. Connerty komt dichterbij de waarheid. Ax stuurt Taylor naar Silicon Valley om nieuwe zakelijke kansen te verkennen.

6. 6. The Third Ortolan

Axe gaat op zoek naar dat ene stukje bewijs dat hem zou kunnen vernietigen. Zowel Ax als Chuck houden rekening met hoe ver ze bereid zijn om Wendy te beschermen. De Ice Juice-zaak komt tot een hoogtepunt wanneer een rechter Connerty een zware deadline geeft.

7. 7. Not You, Mr. Dake

Axe en Chuck moeten zich opmaken voor een boel bewijzen van hun betrokkenheid bij de sabotage van Ice Juice. Taylor twijfelt aan de autoriteit en motivaties van Wendy bij Ax Capital. Connerty krijgt te maken met onverwachte getuigenverklaringen.

8. 8. All the Wilburys

Axe probeert een nieuwe start te maken bij Axe Capital. Chuck worstelt met het houden van zijn woord aan een vriend. Taylor vraagt ​​om meer onafhankelijkheid bij Axe Capital. Lara en Axe onderhandelen over een nieuwe regeling met betrekking tot het geld van Lara. Connerty past zich aan een ongemakkelijke situatie aan.

9. 9. Icebreaker

Axe zet een gewaagde zet om kapitaal veilig te stellen uit een controversiële bron. Chuck schakelt de juiste bondgenoten in die hij nodig heeft om vooruit te gaan met zijn nieuwe plan. Connerty gaat op zoek naar een nieuwe carrièremogelijkheid.

10. 10. Redemption

Axe gaat voor een onaantrekkelijke investering op een wanhopig moment. Taylor moet op persoonlijk gebied water bij de wijn doen ten gunste van de zaak. Chuck heeft het vermoeden dat een vijand in zijn team zit.

11. 11. Kompenso

Chuck heeft een gevaarlijk plan verzonnen en zet door. Hij raakt echter afgeleid door een vriend die hulp nodig heeft. Taylor en Axe krijgen ruzie over de positie van Taylor binnen het bedrijf. Wendy zoekt hulp bij Lara met een Axe Cap probleem.

12. 12. Elmsley Count

Axe is heer en meester tijdens een evenement waar veel kapitaal bij komt kijken. Hij wordt echter uitgedaagd door een onverwachte concurrent. Chuck is van plan zijn vijand uit te schakelen. Wendy kiest een kant en Connerty confronteert Sacker.

Inmiddels als 6 episodes ver en hij is weer fijn!

Haha, en enter John Malkovich!

Ditmaal weer als Rus zoals in de film Rounders. Benieuwd hoe dit verder gaat.

De eerste helft van dit seizoen vond ik iets minder dan de vorige seizoenen maar de ontknoping mag er weer zijn zeg.

Laatste episode belooft weer heel erg veel voor volgende seizoen!

Seizoen 4 is begonnen!

avatar van Blair Waldorf_mm

Blair Waldorf_mm

Herzien samen met mijn lief, zij is zo enthousiast dat we er 4 seizoenen doorheen jagen. En terecht want dit is een intelligente en spannende serie over macht, geld, corruptie, en er kan ook veel gelachen worden.

Hulde voor de scriptschrijvers, makers en acteurs. I am not oncertain.

avatar van T.O.

T.O.

Kos schreef:

Laatste episode belooft weer heel erg veel voor volgende seizoen!

Allemaal waar, hoewel ik het over het algemeen iets minder enthousiast ben. De serie vliegt veel te vaak uit de bocht. In de eerste helft van dit seizoen werd dat soms zelfs irritant, vond het middelmatig thrillerwerk worden af en toe met die overdadige plottwists en set ups. Dat hele Ice Juice verhaal deed het geheel geen goed eigenlijk.

Laatste afleveringen zijn inderdaad een stuk beter, mede omdat het inhoudelijk weer wat interessanter wordt. Ook hier gaat het nog regelmatig over the top, maar op een prettigere manier dan.

Chuck's vader blijft een heerlijk karakter wel, haha, en ook de Trumpistische Jock Jeffcoat vind ik een mooie bijrol.