Mijn Series +

Billions - Seizoen 3 (2018)

ontwikkeld door Brian Koppelman, David Levien en Andrew Ross Sorkin
met Paul Giamatti, Damian Lewis en Maggie Siff

Billions is een complex drama over de politieke en juridische problemen die komen kijken in de financiële wereld van New York. De sluwe advocaat Chuck Rhoades en de briljante en ambitieuze hedgefondseigenaar Bobby 'Axe' Axelrod gaan de strijd met elkaar aan. De inzet gaat om miljarden en beiden zullen al hun macht en netwerken moeten inschakelen om als winnaar de eindstreep te halen.

1. Tie Goes to the Runner
  10. Redemption
  11. Kompenso
  12. Elmsley Count
Kos
Inmiddels als 6 episodes ver en hij is weer fijn!

Kos
Haha, en enter John Malkovich!

Ditmaal weer als Rus zoals in de film Rounders. Benieuwd hoe dit verder gaat.

Kos
De eerste helft van dit seizoen vond ik iets minder dan de vorige seizoenen maar de ontknoping mag er weer zijn zeg.
Laatste episode belooft weer heel erg veel voor volgende seizoen!

Seizoen 4 is begonnen!

avatar van Blair Waldorf
Herzien samen met mijn lief, zij is zo enthousiast dat we er 4 seizoenen doorheen jagen. En terecht want dit is een intelligente en spannende serie over macht, geld, corruptie, en er kan ook veel gelachen worden.
Hulde voor de scriptschrijvers, makers en acteurs. I am not oncertain.