Mijn Series +

Billions - Seizoen 4 (2019)

ontwikkeld door Brian Koppelman, David Levien en Andrew Ross Sorkin
met Paul Giamatti, Damian Lewis en Maggie Siff

Billions is een complex drama over de politieke en juridische problemen die komen kijken in de financiële wereld van New York. De sluwe advocaat Chuck Rhoades en de briljante en ambitieuze hedgefondseigenaar Bobby 'Axe' Axelrod gaan de strijd met elkaar aan. De inzet gaat om miljarden en beiden zullen al hun macht en netwerken moeten inschakelen om als winnaar de eindstreep te halen.

1. Chucky Rhoades's Greatest Game
  11. Lamster
  12. Extreme Sandbox
avatar van Kos
Kos
1ste 4 episodes zijn alweer ijzersterk. Blijft 1 van de beste series van de laatste jaren.
Helaas veel te onbekend in Nederland.

avatar van Blair Waldorf
Ik mis de ondertitels dit seizoen, iemand?

avatar van Blair Waldorf
Opgelost en inmiddels weer volop aan het genieten, we zijn halverwege. Topserie dit, en bijna iedereen kijkt niet. Jammer.

avatar van Kos
Kos
Blair Waldorf schreef:

Meer voor ons!

avatar van eppo349
Ik kijk wel/ook. Al is dat niet de verdienste van Paul Giamatti. Die gast trek ik op de een of andere manier heel slecht.

Zeer goede serie, vind ik persoonlijk. Maar ik snap dat het niet een serie is voor de echte massa. Je moet wel een beetje geïnteresseerd zijn in politiek en de financiële wereld om het te kunnen waarderen.