Mijn Series +

Ray Donovan - Seizoen 3 (2015)

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Ann Biderman
met Liev Schreiber, Jon Voight en Paula Malcomson

Ray Donovan is professionele 'fixer' voor de rijke en bekende mensen in LA. Hij kan er voor zorgen dat elk probleem verdwijnt, behalve de problemen die worden veroorzaakt door zijn eigen familie.

1. The Kalamazoo
  10. One Night in Yerevan
  11. Poker
  12. Exsuscito
avatar van brawljeff
Heb hier eigenlijk dezelfde mening als bij de andere seizoenen: het is gewoon prima. Ray Donovan zal nooit mijn favoriete serie worden, maar toch wil ik het blijven volgen. Liev Schreiber en Jon Voight zijn het beste wat tv momenteel te bieden heeft, wat een prachtig acteerwerk constant!

Qua verhaallijnen was dit seizoen niet altijd even sterk: zo vond ik Bunchy zijn liefdesleven totaal niet interessant en had ik ook meer van Ray en de Finney familie verwacht. Wel interessant was (durf het bijna niet te zeggen) de verhaallijn van Bridget. Dat is al een grote verbetering tegenover de voorgaande seizoenen. Ook het verhaal van Terry was erg boeiend.

Kom wederom op 3,5* uit.

avatar van arevee
Niet mijn ding, vind het acteerwerk niks, overdreven gewelddadig vaak ook maar dan zonder echte reden, verhalen zelf zelden boeiend. Nee, niet voor mij dit.