Mijn Series +

Bard of Blood - Seizoen 1 (2019)

India
Actie / Thriller

ontwikkeld door Gaurav Verma
met Emraan Hashmi, Amit Bimrot en Shamaun Ahmed

Kabir Anand begint een nieuwe leven als Shakespeare professor in de afgelegen bergen van Panchgani wanneer een telefoontje van de minister-president hem terug duwt in de wereld die hij probeert te vergeten. Kabir, een briljante agent die diende onder de onlangs vermoorde Sadiq Sheikh, werd tien jaar eerder uit de Research and Analysis Wing (RAW) verdreven vanwege een rampzalige missie in Balochistan. Kabir moet nu terug op missie, zijn mentor wreken en geconfronteerd worden met zijn dodelijkste vijanden in Balochistan. Wat volgt is een race tegen de klok om zowel zijn land als zijn lang verloren liefde te redden.

1. What's Past Is Prologue
  2. When Sorrows Come, They Come Not Single Spies, but in Battalions
  3. So Quick Bright Things Come to Confusion
  4. Love All, Trust a Few, Do Wrong to None
  5. Fight Fire with Fire
  6. Heat Not a Furnace for Your Foe So Hot That It Do Singe Yourself
  7. My Stronger Guilt Defeats My Strong Intent

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.