Mijn Series +

Bluff City Law - Seizoen 1 (2019)

ontwikkeld door Dean Georgaris en Michael Aguilar
met Jimmy Smits, Caitlin McGee en Barry Sloane

Sydney Strait is afkomstig uit een beroemde familie in Memphis die bekend staat om het onrecht aan te pakken Ze werkt bij het beroemde advocatenkantoor van haar vader Elia, totdat hun tumultueuze relatie haar in de weg zat. Na jarenlang nauwelijks met hem te hebben gesproken, wordt Sydney plotseling teruggedrongen in de familieplooi wanneer haar filantropische moeder onverwacht overlijdt. In de nasleep van haar verlies, in de hoop weer contact te maken met de dochter van wie hij houdt, vraagt Elia Sydney zich weer bij zijn bedrijf te voegen. Ze is het ermee eens, want ondanks haar aanhoudende wrok en wantrouwen, weet ze dat samenwerken met haar vader haar beste hoop is om de wereld te veranderen ... als ze ooit met elkaar kunnen opschieten.

1. Pilot
  7. American Epidemic
  8. Need to Know
  9. Ave Maria
  10. Perfect Day

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.