• 8.985.774 stemmen

Nieuwe Buren - Seizoen 4 (2019)

Show titel: Nieuwe Buren

Ontwikkeld door: Saskia Noort

Met: Bracha van Doesburgh, Anneke Blok en Daan Schuurmans

Datum van release: vrijdag 10 mei 2019

Eerst uitgezonden op: Videoland (Nederland)

• Videoland Bekijk seizoen 4 via Videoland

Plot Nieuwe Buren

Wanneer de zwangere Eva en Peter naar Almere verhuizen om daar hun leven op te bouwen, slaat het noodlot toe. Eva bevalt veel te vroeg en het kindje overlijdt. Ze vinden steun bij hun nieuwe buren Rebecca en Steef. Er ontstaat een hechte vriendschap tussen de twee stellen waarin meer dan alleen lief en leed wordt gedeeld.

Afleveringen Seizoen 4 (2019)

1. 1. Aflevering 1

10 mei 2019 (43 minuten)

Op de vlucht met Roosje, raakt Eva al bij aankomst op het vliegveld in de problemen. Ze vraagt de eigenzinnige man die naast haar in het vliegtuig zat om hulp. In de Zonnewijk keert Peter terug naar huis, staat Wilma bij Lilly op de stoep en zijn er nieuwe buren: Kik en zijn zwangere vrouw Sophie.

2. 2. Aflevering 2

10 mei 2019 (43 minuten)

Eva staat voor een verrassing als Olivier haar in Sardinië opwacht maar ze besluit te blijven en bouwt een nieuw bestaan op. Een paar maanden later vindt Peter een aanwijzing over Eva’s mogelijke verblijfplaats en stapt op het vliegtuig. De gemoederen in Sardinië lopen hoog op.

3. 3. Aflevering 3

10 mei 2019 (43 minuten)

De plotselinge komst van Victoria en Olivier in de Zonnewijk blijft niet onopgemerkt. Ze keren het hele huis van Eva en Peter ondersteboven, maar vinden niet wat ze zoeken. Victoria besluit dat ze meer informatie kan winnen van de buren.

4. 4. Aflevering 4

10 mei 2019 (43 minuten)

Lilly vertrouwt Olivier en Victoria niet en besluit samen met Wilma de confrontatie aan te gaan. Wat zoeken ze hier? Bij Kik op werk lopen de spanningen hoog op en hij reageert dit thuis af op Sophie.

5. 5. Aflevering 5

10 mei 2019 (43 minuten)

Kik probeert het weer goed te maken met Sophie. Victoria en Olivier lopen vast in hun zoektocht, totdat ze een nieuwe ontdekking doen waarbij ze hulp nodig hebben van Kik. Lilly is geobsedeerd en probeert uit te vinden waar Victoria en Olivier mee bezig zijn, tot ergernis van Wilma.

6. 6. Aflevering 6

10 mei 2019 (43 minuten)

Kik en Sophie komen barbecueën bij Olivier en Victoria. Lilly nodigt zichzelf ook uit zodat ze stiekem kan rondsnuffelen en laat Wilma in de steek. Die is boos en neemt een onverstandige beslissing met gevaarlijke gevolgen.

7. 7. Aflevering 7

10 mei 2019 (43 minuten)

Op advies van Kik probeert Victoria zijn collega Dave te verleiden voor informatie over het geld. Maar de poging mislukt en een confrontatie volgt. Olivier en Sophie zijn ondertussen samen op pad en onbereikbaar. Lilly wil met Wilma op vakantie naar Sardinië.

8. 8. Aflevering 8

10 mei 2019 (43 minuten)

Sophie realiseert zich dat Victoria en Olivier zoeken naar het geld dat zij Peter heeft helpen laten verdwijnen. Ze confronteert het stel en hoort hun verhaal aan. Lilly vindt in Sardinië een spoor naar Eva.

9. 9. Aflevering 9

10 mei 2019 (43 minuten)

Olivier keert terug naar Sardinië om Eva te helpen en treft Lilly. Ze komen met een gewaagd plan om Roosje te bevrijden. Victoria doet nog een poging om het geld via Sophie te vinden. Kik wil zijn leven voor Sophie beteren, terwijl zij net overweegt weg te gaan. Peter wordt gevonden.

10. 10. Aflevering 10

10 mei 2019 (43 minuten)

Olivier en Lilly zoeken een manier om Eva met haar dochter te herenigen. Met hulp van Annabert proberen ze haar te laten ontsnappen terwijl Eva voor een laatste keer Peter te zien krijgt. Kik ontdekt de vluchtkoffer van Sophie.

avatar van hatebreeder

hatebreeder

Nieuwe buren mag ik altijd graag kijken en ik keek dan ook uit naar dit nieuwe seizoen. Inmiddels heb ik vier afleveringen gekeken en tot nu toe vind ik dit het minste seizoen maar ondanks dat kijkt het nog steeds wel lekker weg. Ben benieuwd naar de rest van de afleveringen.

avatar van hatebreeder

hatebreeder

Inmiddels het seizoen afgerond. Ik vond het een ietwat knulliger seizoen dan de voorgaande seizoenen maar desalniettemin was het wel weer goed te kijken. Geen idee of er een vijfde seizoen gaat komen maar mijn zegen hebben ze.