• 8.985.204 stemmen

Archer - Seizoen 10 (2019)

Alternatieve titel: Archer: 1999

Ontwikkeld door: Adam Reed en Adam Reed

Met: H. Jon Benjamin (stemrol), Judy Greer (stemrol) en Amber Nash (stemrol)

Datum van release: woensdag 29 mei 2019

Eerst uitgezonden op: FXX (Verenigde Staten)

Plot Archer

Archer speelt zich af op het hoofdkwartier van de spionnenorganisatie ISIS. De hoofdrol is weggelegd voor meesterspion Sterling Archer, ook bekend onder de codenaam "Duchess". Archer's moeder Malory is de baas bij ISIS en de ex van Archer is spionne Lana Kane, die nu een relatie heeft met de saaie controller Cyril Figgis.

Afleveringen Seizoen 10 (2019)

1. 1. Bort the Garj

29 mei 2019 (20 minuten)

2. 2. Happy Borthday

5 juni 2019 (20 minuten)

3. 3. The Leftovers

12 juni 2019 (20 minuten)

4. 4. Dining with the Zarglorp

19 juni 2019 (20 minuten)

5. 5. Mr. Deadly Goes to Town

26 juni 2019 (20 minuten)

6. 6. Road Trip

10 juli 2019 (20 minuten)

7. 7. Space Pirates

17 juli 2019 (20 minuten)

8. 8. Cubert

24 juli 2019 (20 minuten)

9. 9. Robert De Niro

31 juli 2019 (30 minuten)

avatar van DionneDarko

DionneDarko

Oh, ik heb juist lopen smullen van dit seizoen. Had wel erg lage verwachtingen na voorgaande seizoenen en commentaar hier, misschien heeft dat ook iets geholpen.

Maar space, de referenties, ze waren eindelijk allemaal weer eens in 1 ruimte over het algemeen... We zijn er gewoon met plezier doorheen geraasd als vanouds. Iets wat bij de vorige 2 seizoenen totaal niet lukte.

Wel fijn dat de vertrouwde setting weer terug zal komen, komend seizoen. Daar zijn alle fans hard aan toe denk ik zo.

Trouwens, ik hoor wat geluiden over een mogelijke Archer movie zo her en der, al neem ik dat niet al te serieus. De enige 3 die vrij makkelijk te casten zouden zijn, zijn Lana en Malory/Mother en Cyril, aangezien zij vrijwel exacte replica's zijn. Ik denk dat het uiterlijk, maar ook de stem extreem belangrijk is. Ben best wel overtuigd dat het niet gaat werken om die simpele reden. Wel geinig om na te denken wie er qua uiterlijk dan gecast zou moeten worden, stuit de laatste tijd op allerlei lijstjes en er zitten goede suggesties tussen.

Jillian Bell als Pam, spitting image. Ik zag haar laatst in de film Sword of Trust en dacht gedurende de speeltijd al continu, ze doet me aan iemand denken!? Please geen Rebel Wilson, dán nog liever Melissa McCarthy of Amy Schumer.

Ryan Reynolds als Barry, zou qua stem ook matchen... En Ian Sommerhalder, dat IS gewoon de real life versie van Archer, qua looks. Check die ogen ook, gewoon uncanny! John Hamm als Archer wordt ook veel geopperd, maar dat lijkt me echt een vreselijke keuze. Qua smugness ok, maar verder slaat het wat mij betreft nergens op. Iemand anders nog leuke aanvullingen?