• 8.985.908 stemmen

Archer - Seizoen 7 (2016)

Show titel: Archer

Ontwikkeld door: Adam Reed en Adam Reed

Met: H. Jon Benjamin (stemrol), Aisha Tyler (stemrol) en Jessica Walter (stemrol)

Datum van release: donderdag 31 maart 2016

Eerst uitgezonden op: FX (Verenigde Staten)

Plot Archer

Archer speelt zich af op het hoofdkwartier van de spionnenorganisatie ISIS. De hoofdrol is weggelegd voor meesterspion Sterling Archer, ook bekend onder de codenaam "Duchess". Archer's moeder Malory is de baas bij ISIS en de ex van Archer is spionne Lana Kane, die nu een relatie heeft met de saaie controller Cyril Figgis.

Afleveringen Seizoen 7 (2016)

1. 1. The Figgis Agency

31 maart 2016 (22 minuten)

Geheim agent Archer is nu een privédetective. Samen met zijn team moet hij inbreken in een landhuis om de eer van één van Hollywoods beroemdste actrices te herstellen.

2. 2. The Handoff

7 april 2016 (22 minuten)

Archer en Lana moeten een lastige overdracht maken, terwijl de rest van de groep de beste voicemail ooit hoort.

3. 3. Deadly Prep

14 april 2016 (22 minuten)

Archer en Lana willen Abbiejean op een elitaire kleuterschool plaatsen. Bij de intake ontdekken ze een interessante zakelijke kans, maar moet Archer ook de confrontatie aangaan met de pestkop uit zijn jeugd.

4. 4. Motherless Child

21 april 2016 (22 minuten)

Een mysterieuze vreemdeling is op zoek naar zijn biologische moeder. Hij vraagt Archer om hulp.

5. 5. Bell Panto: Part I

28 april 2016 (22 minuten)

Archer en het team bezoeken een fundraiser. Het feest wordt ruw verstoord door een groep gemaskerde criminelen die uit zijn op een waardevolle ketting.

6. 6. Bell Panto: Part II

5 mei 2016 (22 minuten)

De gijzelingssituatie tijdens de fundraiser loopt uit de hand als Archer en Lana vermist raken.

7. 7. Double Indecency

12 mei 2016 (22 minuten)

Het echtpaar Barbie en Donald Zisner verdenkt elkaar ervan een affaire te hebben. Ze huren elk iemand uit Archers team in om de ander te verleiden. Het loopt echter al gauw uit de hand.

8. 8. Liquid Lunch

19 mei 2016 (22 minuten)

Slater huurt Archers team in om een geheime operatie voor de CIA uit te voeren. De relatie tussen Archer en Lana komt onder druk te staan.

9. 9. Deadly Velvet: Part I

26 mei 2016 (22 minuten)

Op de set van "Deadly Velvet", de nieuwste film van de beroemde regisseur Ellis Crane, vinden verdachte gebeurtenissen plaats. Crane huurt Archer en het team in om de zaak te onderzoeken.

10. 10. Deadly Velvet: Part II

2 juni 2016 (22 minuten)

Er wordt iemand vermoord aangetroffen op de set van "Deadly Velvet". Hierdoor wordt het onderzoek nog gevaarlijker.

avatar van DionneDarko

DionneDarko

Hahaha Bell Panto: Part 2 is zo'n hilarische aflevering! Ik dacht heel eventjes dat dit seizoen me niet meer de lachstuipen op het lijf kon jagen. Tuurlijk heb ik daarvoor al wel wat afgegiecheld maar deze 6e aflevering deed me weer echt schuddebuiken. Wat een heerlijke serie is het toch!

avatar van centurion81

centurion81

• 2038 berichten

Wel weer gelachen maar zeker niet het meest memorabele seizoen! Vond net als DionneDarko de Bell Panto afleveringen het leukst =)

• 1917 stemmen

Toch een behoorlijk goed seizoen van deze grappige serie rond superspion Sterling Archer. Hoewel, in dit seizoen wordt de focus verlegd naar The Figgis Agency, een detectivebureau. Een andere invalshoek voor de tien afleveringen van seizoen 7 dus, maar die worden goed ingevuld.

Qua humor is het net wat minder dan de beste seizoenen, maar ik heb toch nog een heel aantal keren in een deuk (of op z'n minst een halfdeuk) gelegen. De twee Bell Panto-afleveringen zijn ronduit hilarisch (dat politieduo is ook een aangename toevoeging), en hoewel de rode draad doorheen het seizoen me niet zoveel zegt, heb ik vooral van de losstaande afleveringen genoten. Hoewel er in elke aflevering wel terugkerende elementen zitten.

Krieger treedt wat nadrukkelijker op de voorgrond, maar dat is niet altijd even geslaagd. Krieger vind ik het ultieme hit-and-miss-personage in deze reeks.

3,5 sterren