Mijn Series +

Archer - Seizoen 7 (2016)

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Adam Reed
met de stemmen van H. Jon Benjamin, Aisha Tyler en Jessica Walter

Archer speelt zich af op het hoofdkwartier van de spionnenorganisatie ISIS. De hoofdrol is weggelegd voor meesterspion Sterling Archer, ook bekend onder de codenaam "Duchess". Archer's moeder Malory is de baas bij ISIS en de ex van Archer is spionne Lana Kane, die nu een relatie heeft met de saaie controller Cyril Figgis.

1. The Figgis Agency
  8. Liquid Lunch
  9. Deadly Velvet: Part I
  10. Deadly Velvet: Part II
avatar van DionneDarko
Hahaha Bell Panto: Part 2 is zo'n hilarische aflevering! Ik dacht heel eventjes dat dit seizoen me niet meer de lachstuipen op het lijf kon jagen. Tuurlijk heb ik daarvoor al wel wat afgegiecheld maar deze 6e aflevering deed me weer echt schuddebuiken. Wat een heerlijke serie is het toch!

avatar van centurion81
Wel weer gelachen maar zeker niet het meest memorabele seizoen! Vond net als DionneDarko de Bell Panto afleveringen het leukst =)

avatar van AOVV
Toch een behoorlijk goed seizoen van deze grappige serie rond superspion Sterling Archer. Hoewel, in dit seizoen wordt de focus verlegd naar The Figgis Agency, een detectivebureau. Een andere invalshoek voor de tien afleveringen van seizoen 7 dus, maar die worden goed ingevuld.

Qua humor is het net wat minder dan de beste seizoenen, maar ik heb toch nog een heel aantal keren in een deuk (of op z'n minst een halfdeuk) gelegen. De twee Bell Panto-afleveringen zijn ronduit hilarisch (dat politieduo is ook een aangename toevoeging), en hoewel de rode draad doorheen het seizoen me niet zoveel zegt, heb ik vooral van de losstaande afleveringen genoten. Hoewel er in elke aflevering wel terugkerende elementen zitten.

Krieger treedt wat nadrukkelijker op de voorgrond, maar dat is niet altijd even geslaagd. Krieger vind ik het ultieme hit-and-miss-personage in deze reeks.

3,5 sterren