Mijn Series +

L.A.'s Finest - Seizoen 1 (2019)

Actie / Komedie

ontwikkeld door George Gallo
met Jessica Alba, Gabrielle Union en Sophie Reynolds

De vrijgevochten voormalig DEA-agente Syd Burnett begint opnieuw als rechercheur bij de Los Angeles Police Department. Ze gaat samenwerken met Nancy McKenna, een werkende moeder – die zonder dat zij daar iets aan kan doen, vol afgunst kijkt naar de vrijheden van Syd. De twee hebben totaal andere levensstijlen en een heel andere kijk op het leven, maar als het op hun werk aankomt zijn ze de beste.

1. Pilot

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)

avatar van Kos
Kos
Vreselijk, van die overdreven knappe agentes, belachelijk.

Dat is nog niet zo erg maar dat vreselijke flauwe brrrrrrrrrrrrrr

Nou hier was ik gauw klaar mee dom gedoe !!