Mijn Series +

L.A.'s Finest - Seizoen 2 (2020)

Actie / Komedie

ontwikkeld door George Gallo
met Jessica Alba, Gabrielle Union en Zach Gilford

De vrijgevochten voormalig DEA-agente Syd Burnett begint opnieuw als rechercheur bij de Los Angeles Police Department. Ze gaat samenwerken met Nancy McKenna, een werkende moeder – die zonder dat zij daar iets aan kan doen, vol afgunst kijkt naar de vrijheden van Syd. De twee hebben totaal andere levensstijlen en een heel andere kijk op het leven, maar als het op hun werk aankomt zijn ze de beste.

1. The Curse of the Black Pearl
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12
  13. Aflevering 13
  • volgende aflevering: 13 juli (aflevering 8)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.