Mijn Series +

Hanna - Seizoen 1 (2019)

Drama / Actie

ontwikkeld door David Farr
met Esme Creed-Miles, Joel Kinnaman en Mireille Enos

Hanna volgt de reis van een buitengewoon jong meisje dat opgroeide in het bos en door haar vader, een oud CIA-agent, is opgeleid tot de perfecte huurmoordenaar. Hanna wordt al snel nieuwsgierig naar alles buiten haar geïsoleerde wereld. Ze slaat op de vlucht voor een CIA-agente en probeert er op allerlei manieren achter te komen wie ze daadwerkelijk is. Gebaseerd op de gelijknamige film uit 2011.

1. Forest
  2. Friend
  3. City
  4. Father
  5. Town
  6. Mother
  7. Road
  8. Utrax

Ik ben het met je eens Jan, eerste paar afleveringen leken echt ergens naar te leiden. Maar daarna wordt de geloofwaardigheid ineens overboord gegooid. Ik heb het eerste seizoen nog uitgekeken, maar dat was achteraf zonde van m'n tijd.