Mijn Series +

Everybody Hates Chris - Seizoen 4 (2008-2009)

1 stem

ontwikkeld door Chris Rock en Ali LeRoi
met Terry Crews, Tyler James Williams en Tequan Richmond

Everybody Hates Chris draait om het gezin Rock. Vader Julius en moeder Rochelle hebben drie kinderen: Chris, Drew en Tonya. De laatste twee gaan naar een school in de buurt, maar van Chris hebben Julius en Rochelle hogere verwachtingen en daarom sturen ze hem naar Corleone Junior High. Elke dag moet Chris 3 bussen halen om naar school te gaan en moet daarom al 's morgens om 06:15 weg. Op die school is hij de enige 'zwarte' en wordt daarom vaak gepest door Joey Caruso. Chris probeert zo goed mogelijk op te groeien met alle waanzin om hem heen. Lichtjes gebaseerd op het leven van komiek Chris Rock.

1. Everybody Hates Tattaglia
  18. Everybody Hates the Car
  19. Everybody Hates Back Talk
  20. Everybody Hates Tasha
  21. Everybody Hates Bomb Threats
  22. Everybody Hates the G.E.D.

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.