ad
  • 8.082.835 stemmen

Married... with Children - Seizoen 2 (1987-1988)

Show titel: Married... with Children

Seizoenen: 11 seizoenen

Afleveringen: 22

Datum van release: zondag 27 september 1987

• Videoland Bekijk seizoen 2 via Videoland
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Married... with Children

Afleveringen Seizoen 2 (1987-1988)

1. 1. Poppy's By the Tree (1)

Terwijl de Bundy's op vakantie gaan, komen ze een moordenaar met een bijl tegen die toeristen haat.

2. 2. Poppy's By the Tree (2)

Peggy wordt ontvoerd door de moordenaar met de bijl en het is aan Al om haar te redden.

3. 3. If I Were a Rich Man

Al wordt verdacht van diefstal uit de bank van Steve.

4. 4. Buck Can Do It

Peg dringt erop aan dat Al Buck laat castreren.

5. 5. Girls Just Want to Have Fun (1)

Na een ruzie met Steve gaan Marcy en Peggy naar een stripclub waar Marcy haar trouwring verliest.

6. 6. Girls Just Want to Have Fun (2)

Een stripper verschijnt aan de deur van Al met Marcy's trouwring.

7. 7. For Whom the Bell Tolls

Al vindt dat het telefoonbedrijf een te hoge rekening heeft gestuurd en besluit ze hiermee te confronteren.

8. 8. Born to Walk

Wanneer zijn rijbewijs verloopt, mag Al alleen rondrijden op een fiets totdat hij slaagt voor het theorie examen.

9. 9. Alley of the Dolls

Steve mag meedoen met de familie Bundy om een bowlingwedstrijd te winnen.

10. 10. The Razor's Edge

Nadat Steve weigert om zijn nieuwe baard af te scheren, moet hij onderdak zoeken bij de Bundy's.

11. 11. How do You Spell Revenge?

Al probeert er voor te zorgen dat Peggy uit het baseballteam van de buurt wordt gezet.

12. 12. Earth Angel

Bud neemt een prachtige, jonge, dakloze vrouw mee naar huis.

13. 13. You Better Watch Out

Wanneer de kerstman een ongelukkige noodlanding maakt in de achtertuin van de Bundy's, doet Al net alsof hij de kerstman is.

14. 14. Guys and Dolls

Al, Peg, Steve en Marcy herbeleven fantasieën uit hun kindertijd.

15. 15. Build a Better Mousetrap

Al en Steve gaan op jacht naar een irritante veldmuis zonder deskundigen in te schakelen.

16. 16. Master the Possibilities

Buck, de hond van de familie Bundy, ontvangt ten onrechte een creditcard die op zijn naam staat.

17. 17. Peggy Loves Al, Yeah Yeah, Yeah

Peggy's enige wens voor Valentijnsdag is dat de onromantische Al de woorden 'ik hou van jou' uitspreekt.

18. 18. The Great Escape

Wanneer de Bundy's de nacht doorbrengen in de schoenenwinkel van Al, moet Kelly heel creatief zijn om er 's nachts vandoor te kunnen gaan.

19. 19. Impo-Dent

Wanner Marcy per ongeluk een deuk maakt in de nieuwe Mercedes van Steve, merkt ze dat dit niet alleen invloed heeft op zijn rijgedrag.

20. 20. Just Married ... With Children

Peggy en Al vermommen zich als Steve en Marcy in het spelprogramma How Do I Love Thee.

21. 21. Father Lode

Al wint een beetje geld, maar kan er niet van genieten, omdat hij alleen maar bezig is met het verbergen van de buit voor zijn gezin.

22. 22. All in the Family

De familie van Peggy komt op bezoek.

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

Seizoen 2 van deze legendarische sitcom toont al een stijgende lijn ten aanzien van het eerste seizoen, die voor Married with Children begrippen redelijk braaf en ingetogen was door de nieuwigheid.

Nu maken vooral Bud en Kelly een ontwikkeling door. Bud was in het eerste seizoen nog echt een kind en maakt nu al hardere grappen over zijn zus Kelly en is ook al een beetje bezig met daten en sociale status. Dat word in latere seizoenen nog veel leuker, maar het is nu al een stuk beter. Ook Kelly is een leukere rol, lekker sletterig (en damn, Christina Applegate was destijds echt hot!) en dom, maar tegelijkertijd ook erg scherp. Al en Peggy zijn redelijk hetzelfde gebleven, uitstekend dus. Vooral de ster van de serie, Al, blijft hilarisch goed in alle scenes. De beledigingen thuis of de dikke vrouwen die hij op zijn werk pest, ik krijg er geen genoeg van. Hij gaat hier ook een stuk botter tegen Marcy tekeer, waar ik ook om blijf lachen.

Niet elke aflevering is even leuk (zoals die met de familie van Peggy op bezoek, too much en niet zo boeiend, net als dat de dubbelafleveringen soms wat langdradig zijn), maar er zitten genoeg fantastische momenten nog in. Al die Buck niet wil laten castreren, de mooie dakloze dame die bij Al thuis mag logeren, Steve die de Barbie van Marcy verkocht heeft of Marcy die de Mercedes van Steve beschadigd, waarna hij impotent raakt. Uiteraard met rotopmerkingen van Al, zoals je van hem mag verwachten. De serie wordt nog veel beter, maar is nu al erg vermakelijk.