Mijn Series +

Line of Duty - Seizoen 2 (2014)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Thriller

ontwikkeld door Jed Mercurio
met Martin Compston, Vicky McClure en Keeley Hawes

Drie jaar achter elkaar de beste rapportcijfers voor het oplossen van misdrijven? Dat is wel erg goed, denkt het hoofd van de Britse anti-corruptie-eenheid. Verdacht ook... Vandaar dat er een intern onderzoek wordt ingelast naar het doen en laten van de populaire politieman DCI Tony Gates. Met alle gevolgen van dien. 'Line of Duty' is een crime thriller over corruptie bij de politie.

1. Status Zero
  2. In the Line of Duty
  3. Bail Hearing
  4. Breakfast
  5. Taste of Freedom
  6. Rest in Peace
ijzersterk vervolg op het eerste seizoen.

Keeley Hawes is uitstekend als politie inspecteur Lindsay Denton
die of slachtoffer is van een complot of willens en wetens 3 politie mensen en 1 kroongetuige de dood heeft ingejaagd.

avatar van Kos
Kos
Blijft een erg vermakelijke reeks.

avatar van james_cameron
Minstens even sterk als het eerste seizoen, met ditmaal nog meer intriges en spannende ontwikkelingen. Verder weer ijzersterk gespeeld en fraai in elkaar gezet. Knap hoe alles in elkaar steekt en hoe grotere verbanden tussen de gebeurtenissen hier en die in de vorige reeks langzaam duidelijk worden. Eersteklas serie.