Mijn Series +

Lethal Weapon - Seizoen 3 (2018-2019)

Actie / Misdaad

ontwikkeld door Matthew Miller
met Damon Wayans, Seann William Scott en Keesha Sharp

De serie is gebaseerd op de hit film reeks Lethal Weapon, die het politieduo Martin Riggs en Roger Murtaugh volgt in het met misdaad vergeven moderne Los Angeles. Het duo vult elkaar perfect aan ook al is de één een veteraan en de ander een ongeleid projectiel. Daarnaast hebben ze allebei hun eigen demonen om mee om te gaan.

1. In the Same Boat
  13. Coyote Ugly
  14. A Game Of Chicken
  15. The Spy Who Loved Me
avatar van renzoroy
Stukje minder zo zonder Martin Riggs (Clayne Crawford). Die zorgde wel voor de meeste humor. Na dit seizoen zou Damon Wayans ook vertekken, dus ik reken niet teveel op een 4e seizoen.

avatar van renzoroy
Zojuist gecancelled, zoals verwacht.

Gelukkig maar , maar voor de fans van flauwe oubollige en melige humor een gemis.