Mijn Series +

Drama / Thriller
Miniserie, 270 minuten

ontwikkeld door George Miller
met Nicole Kidman, Denholm Elliott en Hugo Weaving

De jonge Katrina Stanton gaat na de dood van haar moeder op zoek naar haar vader. Tijdens de zoektocht ontmoet Katrina een aantrekkelijke jongeman met wie ze doorreist naar Bangkok. Wanneer tijdens een controle op het vliegveld, in één van haar koffers heroïne wordt gevonden, begint voor haar een ware nachtmerrie. Ze wordt opgesloten in de beruchte Thaise gevangenis " Bangkok Hilton" waar haar onder erbarmelijke omstandigheden de doodstraf wacht. Haar vader, ooit een begaafd advocaat, doet verwoede pogingen om het doodvonnis ongedaan te maken.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
1 van de eerste serieuze rollen van kidman, ik geloof dat dit haar doorbraak was.
lang geleden de film, want dat is het eigenlijk, gezien. en vond het in die tijd redelijk goed.
volgens mij ging Thailand ten tijde dat de film uitkwam gebukt onder een dictatuur.