- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Toevoegverzoeken
Toevoegverzoeken
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
Een tijdgeleden is de serie Zussen toegevoegd zonder imdbcode.
Ik wilde die nu erbijzetten maar dat gaat niet.
tt31975781
Zussen (TV Mini Series 2024– ) - Reference View - IMDb
Kan iemand van de crew dat in orde brengen aub?
Alvast bedankt.
Erikr73
-
- 118 berichten
- 3437 stemmen
Hallo,
Kan iemand van de crew de laatste 4 seizoenen van Married at First Sight NL toevoegen?
Seizoen 6 (2021)
Seizoen 7 (2022)
Seizoen 8 (2023)
Seizoen 9 (2024)
Ik heb zelf wel eens een film toegevoegd, maar een serie daar kom ik niet uit.
Alvast bedankt!
Gr. Erik
Erikr73
-
- 118 berichten
- 3437 stemmen
Erikr73 Inmiddels de overige seizoenen ook toegevoegd.
Bedankt! Altijd blij met MM
.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Niemand die het durft om Groeien en Bloeien (2024) toe te voegen? 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5982 stemmen
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Deze staat nog niet op de site The Worst Week of My Life (TV Series 2004–2006) - Reference View - IMDb . Als iemand die wil toevoegen. Bedankt.
Herhaald verzoek. Wil iemand deze toevoegen. Als alleen seizoen 1 (7 afleveringen) wordt toegevoegd is dat voor mij voldoende. (Die heb ik op dvd).
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2791 stemmen
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Indien iemand tijd over heeft deze staan er nog niet op (alleen het eerste seizoen is wat mij betreft voldoende)
The Lucy Show (TV Series 1962–1968) - Reference View - IMDb
The Benny Hill Show (TV Series 1969–1989) - Reference View - IMDb
The Tommy Cooper Hour (TV Series 1973–1975) - Reference View - IMDb
Suitehome
-
- 867 berichten
- 614 stemmen
Un Amore (TV Series 2023– ) - IMDb
Ben nu een uur aan het zoeken via allerlei zoekingangen, kan deze niet vinden. Toch heb ik de serie wel al gezien op MM, volgens mij. Heb mijn recensie klaarliggen, vandaar. Wie kan helpen? Dank alvast.
-
- 10972 berichten
- 2791 stemmen
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
Unprecedented - Seizoen 1
toegevoegd: 14 april, 11:18 uur
Deze toevoeging staat nu al elf dagen in de wacht. Kan die eens behandeld worden aub? Ik wil nog andere seizoenen toevoegen maar heb geen plaats. Dank voor uw begrip.
1AngryMan (moderator series)
-
- 1578 berichten
- 85 stemmen
Unprecedented - Seizoen 1
toegevoegd: 14 april, 11:18 uur
Deze toevoeging staat nu al elf dagen in de wacht. Kan die eens behandeld worden aub? Ik wil nog andere seizoenen toevoegen maar heb geen plaats. Dank voor uw begrip.
Even dat je het weet: de crew bestaat uit vrijwilligers. Die hebben het ook soms druk met alles netjes nakijken en bijhouden. Een nettere bejegening dan dit lijkt me dan ook wel op zijn plaats. Zeker op het publieke forum. Een privéberichtje lijkt me ook effectiever dan dit.
Ik heb deze gecorrigeerde toevoeging van je voor nu even behandeld, maar wederom moeten terugsturen; want ik kom er niet uit. Het is me helaas niet duidelijk wat je hebt aangepast; dezelfde kritiek uit mijn eerdere commentaren blijft dan ook staan. Een te korte plotomschrijving (kijk op de Wiki, maar zie ook mijn commentaar bij de afkeuring), met taalkundig foutieve zinnen (zinnen moeten met een hoofdletter beginnen), etc.
Een zorgvuldiger ingevulde toevoeging, zeker indien met goede zorg voor het commentaarveld (zie ook het voorbeeldtoevoegformulier op het forum, waar ik je al talloze malen naar heb verwezen, maar dat je helaas niet volgt), zorgt ook voor een efficiëntere en vaak snellere behandeling aan onze zijde. Dat maakt ons allemaal dan ook een stuk blijer. Dan hoef je dus niet zo lang te wachten op behandeling, waar je meermaals hier op het forum over klaagt. We proberen het allemaal leuk en plezierig te houden, maar daarin vraagt de crew middels de Wiki en het voorbeeldtoevoegformulier wel om door de gebruikers op te volgen regels en richtsnoeren.
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
Even dat je het weet: de crew bestaat uit vrijwilligers. Die hebben het ook soms druk met alles netjes nakijken en bijhouden. Een nettere bejegening dan dit lijkt me dan ook wel op zijn plaats. Zeker op het publieke forum. Een privéberichtje lijkt me ook effectiever dan dit.
Ik heb deze gecorrigeerde toevoeging van je voor nu even behandeld, maar wederom moeten terugsturen; want ik kom er niet uit. Het is me helaas niet duidelijk wat je hebt aangepast; dezelfde kritiek uit mijn eerdere commentaren blijft dan ook staan. Een te korte plotomschrijving (kijk op de Wiki, maar zie ook mijn commentaar bij de afkeuring), met taalkundig foutieve zinnen (zinnen moeten met een hoofdletter beginnen), etc.
Een zorgvuldiger ingevulde toevoeging, zeker indien met goede zorg voor het commentaarveld (zie ook het voorbeeldtoevoegformulier op het forum, waar ik je al talloze malen naar heb verwezen, maar dat je helaas niet volgt), zorgt ook voor een efficiëntere en vaak snellere behandeling aan onze zijde. Dat maakt ons allemaal dan ook een stuk blijer. Dan hoef je dus niet zo lang te wachten op behandeling, waar je meermaals hier op het forum over klaagt. We proberen het allemaal leuk en plezierig te houden, maar daarin vraagt de crew middels de Wiki en het voorbeeldtoevoegformulier wel om door de gebruikers op te volgen regels en richtsnoeren.
Sorry. Er is iets misgelopen bij de inzending. Ik stuurde de link naar de nieuwe plotbron op Wikipedia maar heb blijkbaar de tekst van mijn computer vergeten te kopiëren. Het is jammer dat je zoals bij films geen voorbeeldknop hebt zodat je de toevoeging nog eens kunt bekijken. Jij bent het enige crewlid die mij herhaalde malen heeft gezegd dat je niet tevreden bent van mijn inzendingen. Ik doe nochtans mijn best. Toegegeven ik ben niet perfect. Ik heb al meer dan 17500 films toegevoegd en ook heel wat series. De andere crewleden waarderen mijn inzet wel.
1AngryMan (moderator series)
-
- 1578 berichten
- 85 stemmen
Sorry. Er is iets misgelopen bij de inzending. Ik stuurde de link naar de nieuwe plotbron op Wikipedia maar heb blijkbaar de tekst van mijn computer vergeten te kopiëren. Het is jammer dat je zoals bij films geen voorbeeldknop hebt zodat je de toevoeging nog eens kunt bekijken.
Dat verklaart e.e.a. Maar goed dat je het ermee eens bent dat deze afgekeurd moest worden.
Jij bent het enige crewlid die mij herhaalde malen heeft gezegd dat je niet tevreden bent van mijn inzendingen. Ik doe nochtans mijn best. Ik heb al meer dan 17500 films toegevoegd en ook heel wat series. De andere crewleden waarderen mijn inzet wel.
Het zou je niet moeten verbazen dat ik hem heb afgekeurd, als de inzending niet aan onze regels voldoet. Ik neem aan dat een ander crewlid dat ook gedaan zou hebben; of weer zelf de plotomschrijving had herschreven. Maar ik vind dat horen bij de taken van de toevoeger.
Prima, dan laat ik de beoordeling aan een ander over. We hebben de Wiki en het voorbeeldtoevoegformulier echter niet voor niets opgesteld, en ik refereer er niet voor niets naar.
mrmojorisin123
-
- 1869 berichten
- 1808 stemmen
Ik begrijp precies wat je bedoelt, Mac Hammer Fan! Mijn inzendingen worden al sinds vorig jaar niet meer behandeld door hem. Maar weet dat vele gebruikers je werk wel waarderen. Laat je niet ontmoedigen door een individu.
-
- 10972 berichten
- 2791 stemmen
Mac Hammer Fan Hier ga ik toch 1AngryMan even bijstaan. Hij heeft wel gelijk dat er bijna altijd wel iets mankeert aan je toevoegingen. Ik moet ook heel veel inzendingen van jou corrigeren. En het ene crewlid zal er misschien iets soepeler mee om gaan dan de ander.
Daarnaast zijn we ook heel veel tijd kwijt met seizoenen corrigeren en aanvullen, ook omdat toevoegers dit niet zelf bijhouden.
Ik zie ook van jou nog toevoegingen in de incomplete toevoegingenlijst staan. Om er maar een paar te noemen:
Brugklas - Seizoen 6 (2017-2018) (staat nog niet op compleet)
Château Planckaert - Seizoen 5 (2024) (afleveringen zijn niet aangevuld)
Danger Force - Seizoen 3 (2023) (dit seizoen is ook compleet denk ik)
Inmiddels staan er ruim 600 seizoenen in deze lijst waar nog iets mee moet gebeuren.
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
Mac Hammer Fan Hier ga ik toch 1AngryMan even bijstaan. Hij heeft wel gelijk dat er bijna altijd wel iets mankeert aan je toevoegingen. Ik moet ook heel veel inzendingen van jou corrigeren. En het ene crewlid zal er misschien iets soepeler mee om gaan dan de ander.
Daarnaast zijn we ook heel veel tijd kwijt met seizoenen corrigeren en aanvullen, ook omdat toevoegers dit niet zelf bijhouden.
Ik zie ook van jou nog toevoegingen in de incomplete toevoegingenlijst staan. Om er maar een paar te noemen:
Brugklas - Seizoen 6 (2017-2018) (staat nog niet op compleet)
Château Planckaert - Seizoen 5 (2024) (afleveringen zijn niet aangevuld)
Danger Force - Seizoen 3 (2023) (dit seizoen is ook compleet denk ik)
Inmiddels staan er ruim 600 seizoenen in deze lijst waar nog iets mee moet gebeuren.
Beste Jarno, ik heb een tijd geleden al mijn seizoenen overlopen en correcties ingevoerd waar het kon. Ben je dat vergeten? Dagelijks dien ik plots in van afleveringen die er nog niet opstaan. Weet dat ik zelfs nog een paar keer plots heb ingediend van afleveringen van jouw toevoegingen omdat ik je waardeerde.
Ik ben niet perfect. Series toevoegen is blijkbaar moeilijker dan films toevoegen. Misschien is het dan toch beter dat ik mij meer beperk tot films toevoegen. Het is echter voor mijn simpele geest niet duidelijk als één crewlid (niet jij) 80% van mijn toevoegingen afkeurt en de anderen 90-95% onmiddellijk goedkeuren. Sorry.
-
- 10972 berichten
- 2791 stemmen
Dat ben ik niet vergeten, ik geef alleen aan dat er nog steeds seizoenen in staan van jou die nog aangevuld moeten worden.
En zoals ik al zei, ik keur ze niet onmiddelijk goed, maar vaak pas ik het zelf (uit coulance) aan in plaats van dat ik hem afkeur.
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
Dat ben ik niet vergeten, ik geef alleen aan dat er nog steeds seizoenen in staan van jou die nog aangevuld moeten worden.
En zoals ik al zei, ik keur ze niet onmiddellijk goed, maar vaak pas ik het zelf (uit coulance) aan in plaats van dat ik hem afkeur.
Ik beloof van nog eens te kijken. Maar bedenk dat sommige momenteel nog niet kunnen upgedate worden en dat ik van een paar lange seizoenen het momenteel niet zie zitten omdat door een bug op de website meer dan 50 extra afleveringen niet worden geaccepteerd. Geen kritiek op jou hoor. Maar het is toch jammer van het verloren werk.
Het betreft Ici Tout Commence - Seizoen 3 (2022-2023) moet 263 seizoenen bevatten en er zijn er maar 178, dus al de andere die ik heb toegevoegd zijn verdwenen.
Brugklas - Seizoen 6 (2017-2018) (staat nog niet op compleet, moest nog gewoon aangevinkt worden is nu in orde)
Château Planckaert - Seizoen 5 (2024) (afleveringen zijn niet aangevuld, heb nu 1-7 aangevuld maar er moeten er nog 5 verschijnen)
Danger Force - Seizoen 3 (2023) (dit seizoen is ook compleet denk ik, inderdaad, moest gewoon aangevinkt worden)
Erikr73
-
- 118 berichten
- 3437 stemmen
Hallo,
Kan iemand van de crew de laatste 3 seizoenen van De Verraders (NL) toevoegen?
Seizoen 5 (start 3 mrt 2023)
Seizoen 6 (start 30 sep 2023 / Videoland Editie)
Seizoen 7 (start 16 feb 2024)
Alvast bedankt!
Gr. Erik
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5982 stemmen
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
Een speciaal woordje van dank aan crewlid Heino voor het oplossen van de problemen van de correctie van de toevoeging Ici Tout Commence - Seizoen 3 (2022-2023) Talloze pogingen van meerdere crewleden mislukten ten gevolge van een bug op de site. Het heeft ettelijke weken geduurd maar nu is het opgelost. Mijn werk is dan toch niet voor niets geweest. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5982 stemmen
Mac Hammer Fan
-
- 6027 berichten
- 7447 stemmen
Heb ik voor gekeken.