De Site / Algemeen / Toevoegverzoeken

avatar van Miszmi
Wij, de crew, hebben besloten om het oude topic met toevoegverzoeken te sluiten. Hierbij een nieuw topic.

In dit topic kunnen slechts verzoeken geplaatst worden waar Nederlandse plots voor beschikbaar zijn, uiteraard ook die links graag vermelden.

Uiteraard verdwijnen de reguliere toevoegverzoeken niet zomaar, Jarno heeft een mooi bestand gemaakt waar alle verzoeken zonder plots in te vinden zijn. Iedereen kan dit bestand bewerken, maar mocht je daar geen zin in hebben of het niet begrijpen, heeft stinissen zich beschikbaar gesteld om die verzoeken erin te verwerken. Voor alle verzoeken zonder Nederlandse plots, mogen jullie hem in een privébericht benaderen. Dit kan op dezelfde manier als in het oude toevoegverzoeken topic.

Hierbij de link naar het bestand met de toevoegverzoeken die niet in dit topic terecht kunnen: Series - Google Spreadsheets - docs.google.com

Edit 25/7/17: Alle toevoegverzoeken zijn hier weer toegestaan, dus ook zonder Nederlandse plots. De spreadsheet is dus niet meer verplicht.

avatar van ZAP!
Kan ik hier melden dat ik aan de slag ga met het vertalen van s3 (in eerste instantie, ik ben van plan meerdere seizoenen te doen) van Cheers, zodat er niet dubbelop gewerkt wordt? Of is daar een beter topic voor?

ZAP! schreef:

Daar is (nog) geen topic voor, maar ook dit topic is daar niet de juiste voor. Dit topic is gericht op toevoegverzoeken waar al Nederlandse plots voor beschikbaar zijn. Er zijn mensen die wel plots beschikbaar hebben, maar geen zin of tijd hebben om toe te voegen.

avatar van ZAP!
Dus wat te doen...? -edit- Overigens, dat laatste is misschien wel op mij van toepassing. Ik vertaal liever dan dat ik toevoeg.

avatar van ZAP!
Nl. plots Cheers s4: zap! (bron: Imdb).
Nl. plots Cheers s5: zap! (bron: Imdb).

avatar van ZAP!
Nl. plots Cheers s6: zap! (bron: Imdb).
Nl. plots Cheers s7: zap! (bron: Imdb).

avatar van ZAP!
Nl. plots Cheers s8: zap! (bron: Imdb)
Nl. plots Cheers s9: zap! (bron: Imdb)
Nl. plots Cheers s10: zap! (bron: Imdb)
Nl. plots Cheers s11: zap! (bron: Imdb)

avatar van ZAP!
Nl. plots Monk s2: zap! (bron: Imdb)

De rest volgt binnenkort.

avatar van ZAP!
Nl. plots Monk s3: zap! (bron: Imdb)
Idem Monk s4: zap!.

avatar van Jordy
goed bezig!

avatar van ZAP!
De resterende Monks: s5 (zap!), s6 (zap!), s7 (zap!) en s8 (zap!). Bron: Imdb.

avatar van ZAP!
The wonder years: s2, s3, s4, s5 en s6. Bron: Imdb.

avatar van brawljeff
De overige seizoenen van Spoed moeten nog online. Staan met plots op Wikipedia: Lijst van afleveringen van Spoed - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Ik kan alleen zelf geen posters vinden..

brawljeff schreef:

Ik kan alleen zelf geen posters vinden..

DVD hoezen staan er genoeg op

Jordy schreef:
goed bezig!
Graag gedaan. En Heino en LarryMasterRace bedankt voor het toevoegen!

avatar van Heino
Heino (moderator)
Cheers staat er nu compleet op, bedankt voor de vertalingen ZAP!!

Heino schreef:
Cheers staat er nu compleet op, bedankt voor de vertalingen ZAP!!

Allebei bedankt de een voor de vertalingen de ander voor het toevoegen.

Ik had een verzoek gepost, maar in het verkeerde topic blijkt nu. Om dit topic wat levend te houden:

The OA | Officiële trailer [HD] | Netflix

De Netflix Original-serie The OA is vanaf vrijdag 16 december wereldwijd beschikbaar.

Synopsis
Wanneer Prairie Johnson (Brit Marling) terugkomt naar het stadje waaruit ze jaren daarvoor verdween, is de hechte gemeenschap in shock als blijkt dat het voormalig blinde meisje haar zicht terug heeft. Sommigen schrijven het af als een prachtige wonder, anderen als een gevaarlijk mysterie, maar Prairie weigert te spreken tegen haar ouders of de FBI over wat er met haar is gebeurd in de zeven jaar dat zij vermist was.

Zal Batmanglij regisseerde alle afleveringen. Brad Pitt, Dede Gardner, Jeremy Kleiner en Sarah Esberg van Plan B (het Oscar-winnende productiebedrijf van 12 Years a Slave) en Michael Sugar van Anonymous Content (True Detective, The Knick) zijn executive producers van The OA, samen met Marling and Batmanglij. The OA is een Netflix-productie.

bron: persbericht Netflix

Inmiddels toegevoegd: The OA - Seizoen 1 (2016)

De rest van de Family Ties seizoenen:

s2, s3, s4, s5, s6 en s7.

Hier en daar heb ik in de pdf's aanvullende links geplaatst voor extra bronnen, maar bijna alles is afkomstig van Imdb.

Ho ho ho, Merry X-Mas en zo! [jinglebellsbatmansmellsemoticon]

P.s.: mijn posts van de Cheers, Monk en The Wonder Years seizoenen kunnen hier verwijderd worden.

avatar van ZAP!
Search Party (2016), een nieuwe serie (komedie, drama, mystery) van TBS met Alia Shawkat (o.a. Arrested Development) in de hoofdrol:

seizoen 1.

Alle info van Imdb, behalve de serieplot (Wiki, link staat in het pdf).

Lucky Louie (2006-2007).

seizoen 1.

Alle info van Imdb, tenzij anders aangegeven in het pdf.

De rest van de seizoenen van Roseanne (1988-1997):

Seizoen 2, seizoen 3, seizoen 4, seizoen 5, seizoen 6, seizoen 7, seizoen 8 en seizoen 9.

Bron: Imdb, tenzij anders aangegeven in het pdf.

avatar van DonOswaldo
Als iemand zich geroepen voelt om de overige seizoenen van Goede Tijden, Slechte tijden toe te voegen, voor de meeste afleveringen zijn NL omschrijvingen te vinden op o.a. de volgende plekken:

Bierdopje.com | Series | Goede Tijden Slechte Tijden | Afleveringen
Afleveringen overzicht van Goede Tijden, Slechte Tijden | Serie | MijnSerie
Goede Tijden Slechte Tijden: Series Info - thetvdb.com

avatar van ArthurDZ
Iemand die de twee seizoenen van Het Geslacht De Pauw wil toevoegen? Nederlandse plotomschrijvingen heb ik hier gevonden DVDInfo.be - Besprekingen

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
Ik zal er dit weekend aan beginnen.

avatar van brawljeff
Iemand al eens geprobeerd om Bassie en Adriaan en de diamant (TV Mini-Series 1979–1980) - IMDb toe te voegen? Die plotjes van de zeven originele afleveringen zijn letterlijk nergens online te vinden. Heeft iemand toevallig een dvd liggen waar ze op staan?

avatar van Miszmi
Mogelijk dat iemand met een abonnement op Videoland even voor je kan kijken of de plots daar beschikbaar zijn? De serie zou er wel op moeten staan (hier) en normaal gesproken hebben ze daar per aflevering een plot beschikbaar. Ik kan het echter niet controleren, omdat ik geen abonnement heb. Mogelijk hebben ze ook gewoon alle afleveringen achter elkaar geplakt of de hernieuwde indeling gebruikt.