De Site / Algemeen / Toevoegverzoeken

avatar van Robbie.T.
Gorro, alle seizoenen van Scrubs staan nu op de site.

avatar van Robbie.T.
stinissen, Jamestown staat nu op de site.

Robbie.T. schreef:
stinissen, Jamestown staat nu op de site.

Dank u, je bent een topper

avatar van thomzi50
Zou iemand de recente HBO-serie 'The Defiant Ones' kunnen toevoegen?

avatar van Robbie.T.
De verzoekjes Falco - seizoen 4 en Love Child (volledige serie) staan nu op de site.

avatar van Robbie.T.
The Defiant Ones is (voorlopig) helaas niet toevoegbaar thomzi50. Miniseries mogen vanaf 6 afleveringen worden toegevoegd.

avatar van Miszmi
The Defiant Ones valt tevens onder reality, wat ook (nog) niet is toegestaan. De kans is dus klein dat deze mini-serie ooit op de site verschijnt. Hij is overigens wel op MM te vinden: The Defiant Ones (2017). Daar kun je dus alsnog stemmen of een recensie achterlaten!

avatar van Robbie.T.
allmodcons, Bleak House (2005) staat bij dezen op de site.

avatar van thomzi50
Excuus, dat onderscheid wist ik niet. Dank beiden!

De ontbrekende seizoenen van Love Boat, M.A.S.H., All in the Family en Dynasty graag en als Superverzoek Police Woman (Pepper)

avatar van allmodcons
Robbie.T. schreef:
allmodcons, Bleak House (2005) staat bij dezen op de site.

Fantastisch, enorm bedankt!

avatar van The Oceanic Six
Mocht iemand 'm toe willen voegen, Ducktales krijgt een nieuw seizoen (in nieuwe stijl) met vandaag als eerste uitzenddatum.

DuckTales (2017 TV series) - Wikipedia - en.wikipedia.org

avatar van ArthurDZ
ArthurDZ schreef:

Hoi toevoegcrew, dit zou ik ook wel een leuke toevoeging vinden! Is dit een serie die op de site kan?

Miszmi schreef:
Hij voldoet aan de eisen en mag dus toegevoegd worden.

He leuk! Zou iemand van de toevoegcrew dit kunnen doen? Ben zelf niet zo’n toevoeger vrees ik.

Ziet iemand het aansluitend zitten om seizoen 2 van Het Geslacht De Pauw toe te voegen? Nederlandse plotomschrijvingen heb ik hier gevonden: DVDInfo.be - Besprekingen

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
S2 van Pauw was ik helemaal vergeten ArthurDZ. Vanavond of morgen zal ik S2 er even opzetten.

avatar van ZAP!
Hier nog een link naar allerlei Nederlandse plots die ik vertaald heb (o.a. Roseanne): Scribd. Let op: veel ervan staat al op TvM!

Ik weet niet of ik nog meer ga vertalen (binnenkort), maar wie weet.

avatar van ArthurDZ
Bedankt voor de toevoeging HALVE TAMME.

avatar van ZAP!
Is de info die hier staat voldoende om plots van te maken en kan ik deze poster gebruiken voor s1? Een 'algemene' poster kan ik helaas niet vinden, weet iemand er eentje?

Braquo het 4 de seizoen graag

"De Mannentester" (2017) - imdb.com staat bij de foute toevoegingen.

Toppie !!!!

Code Black seizoen 2 en drie

avatar van The Oceanic Six
Mocht er iemand zin hebben om oude Disney series als Darkwing Duck, Quack Pack, Goof Troop etc toe te voegen, graag!