De Site / Algemeen / Toevoegverzoeken

avatar van brawljeff
Dankje Miszmi. Ik zag de serie ook op Videoland voorbij komen inderdaad, maar het werd me niet gelijk duidelijk of de originele serieversie, de vernieuwde serieversie of de filmversie erop staat. Als iemand met Videoland zou willen kijken... alvast bedankt!

Wellicht zelf ook eens een proefabonnement van twee weken nemen.
Edit: bovenstaande ga ik nu doen
Edit 2: zo, ik heb Videoland. Staan helaas geen plots per aflevering Bassie & Adriaan op. Wellicht wel andere series die hier nog op moeten.

Bij De Site > Algemeen > series/seizoenen toevoegen aan de site:

Weet niet of de verzoekjes hier mogen, maar heeft iemand zin om deze toe te voegen:

The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst | Serie | MijnSerie

Op Netflix staat al een paar maanden de IJslandse serie Case. Vreselijk deprimerend en naar, maar wel goed gemaakt. Van de makers van Trapped (waar ik wel van genoten heb). Hier ontbreekt deze serie.

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
Done.

avatar van Miszmi
Ik ben ooit begonnen met het toevoegen van Heartland, maar kan momenteel de tijd niet echt vinden om het af te maken. Vlaamse plots zijn hier beschikbaar voor seizoen 4 t/m 8. (Klik op het seizoensnummer en dan de aflevering die je nodig hebt, bij info is het plot dan te lezen). Let op: over het algemeen zijn de plots goed, maar doordat het Vlaams is, zit er hier en daar een woord tussen die vervangen moet worden.

avatar van Robbie.T.
Gotti, het is dat ik je berichtje hier nu pas zie staan dat het zolang geduurd heeft.... maar bij dezen : The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst (2015)

avatar van ZAP!
Dus verzoekjes zijn hier toegestaan? Dan zou ik Ping Pong the Animation (TV Series 2014– ) - IMDb graag toegevoegd zien. Hier kan men de plots vinden. Er staat daar 'manga', maar ook dat het precies zo verfilmd is en er een animatie van gemaakt is (eerste alinea en rechts in de info-kolom). Bij voorbaat veel dank!

avatar van Miszmi
Per direct is het weer mogelijk om in dit topic alle toevoegverzoeken te plaatsen. Met of zonder beschikbare (Nederlandse) plots. Het is dus niet meer verplicht om gebruik te maken van de spreadsheet!

avatar van Pascal83
Zou iemand het laatste seizoen van Doctor Who. kunnen toevoegen? Alvast bedankt!

avatar van Robbie.T.
Monty Python zal ik deze week toevoegen

De laatste 8 seizoenen van "Dynasty" (1981) - imdb.com

Robbie.T. schreef:
Thanks!

avatar van Robbie.T.
Martin Chuzzlewit (1994) (heb ik reeds eerder erop gezet)

Love Child seizoen 4

Falco seizoen 4

avatar van Pepino
Zou de Vlaamse jongerenserie W817 kunnen toegevoegd worden? Veel "nineties-kids" uit Vlaanderen (en misschien ook Nederland, maar dat weet ik niet) dragen die serie met liefde in het hart. Daarom zou hij niet mogen ontbreken!

De plotomschrijvingen kan je hier vinden.

Het eerste seizoen werd amper uitgezonden. W817 begint dus eigenlijk bij seizoen 2.

Het aantal afleveringen per seizoen vind je op de Wikipedia-pagina

Alvast bedankt!

Gotham seizoen 3
De rest van Scrubs

En ik neem aan dat anime hier ook op hoort? Dan Neon Genesis Evangelion Shin Seiki Evangerion (TV Series 1995–1996) - IMDb

The World at War (TV Mini-Series 1973–2001) - IMDb

avatar van ZAP!
Manhunt: Unabomber (TV Series 2017– ) - IMDb . Ik weet alleen niet zeker of dit onder non-fictie valt of niet, omdat het een dramatisering is van waargebeurde feiten. Met Paul Bettany en Sam Worthington in de hoofdrollen.

Manhunt: Unabomber | Watch Full Episodes & More! - Discovery

avatar van brawljeff
ZAP! als ik me niet vergis, hebben we laatst de regel ingesteld dat we hiervoor IMDB aanhouden. Als daar als genre geen reality of game show oid staat, is de serie wat dat betreft toegestaan. In dit geval staat er alleen crime en drama, dus prima.

De ingevulde info moet uiteraard ook wel in orde zijn bij het insturen.

avatar van ArthurDZ
Pepino schreef:

De plotomschrijvingen kan je hier vinden.

Het aantal afleveringen per seizoen vind je op de Wikipedia-pagina

Alvast bedankt!

Hoi toevoegcrew, dit zou ik ook wel een leuke toevoeging vinden! Is dit een serie die op de site kan?

avatar van Miszmi
Hij voldoet aan de eisen en mag dus toegevoegd worden.