• 8.985.932 stemmen

Toevoegverzoeken

avatar van Mac Hammer Fan

Mac Hammer Fan

Ik heb een vraagje. Hockeyvaders (2023) heb ik destijds toegevoegd toen er geen imdbcode was. Nu is die er wel maar hij wordt niet aanvaard, ik kan niet in het lege veld typen. Ik hoop dat iemand van de crew dat met weinig problemen kan oplossen en dat niet alles opnieuw moet ingevoerd worden. Mocht dat toch het geval zijn, geef dan een seintje, ik breng dat vanavond dan zelf in orde. Fijne dag.

avatar van Heino

Heino (moderator series)

Mac Hammer Fan schreef:

Bedankt voor het melden, ik heb de IMDb-code inmiddels aan de serie toegevoegd.

avatar van Suitehome

Suitehome

avatar van 1AngryMan

1AngryMan (moderator series)

Heb van het weekend weer een beetje tijd om toevoegverzoeken bij te werken, ik hoop weer wat mensen blij te kunnen maken

avatar van 1AngryMan

1AngryMan (moderator series)

JorisTVmeter schreef:

Iemand dat s11 van De Mol (Serie, 1998 - 2022) wil toevoegen aub? Ik heb al een verdachte Thx!

Alstu!

De Mol - Seizoen 11 (2023)

avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

kappeuter

Ik denk dat dat seizoen 3 is van deze serie:

Ennemi Public - Seizoen 3 (2023)

Seizoen 2 en 3 stonden er nog niet op dus die heb ik nu toegevoegd.

jarno1975

Bedankt!