- Home
- Serieforum
- De Site - Algemeen
- Series/seizoenen toevoegen aan de site
Series/seizoenen toevoegen aan de site
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Niet netjes: Aardig wat gecorrigeerd, man met levenservaring. Wat is daar niet
netjes aan
.
Sjonge jonge jonge zoek het lekker uit dan. Ik snap echt helemaal niks van jou.
Mooie dag toegewenst.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat zullen we doen, maar bedankt voor het meedenken
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Niet netjes: Aardig wat gecorriceerd, man
met levenservaring. Wat is daar niet netjes
aan
Ik had het over de reactie van ons als crewleden, als we in het openbaar moeten gaan uitleggen waarom we bepaalde mensen niet geschikt zouden vinden (als ze al interesse zouden hebben).
Stel jij zegt: is Pietje niet een goed crewlid? en ik zeg vervolgens: nee want hij kan geen Nederlands en komt altijd heel irritant en betweterig over. Dan is dat toch niet netjes? Daarom bespreek ik dat soort dingen liever niet op deze manier.
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Ik wil nog zoveel meer zeggen maar ik heb er gewoon geen zin in (totaal nutteloos ook). Ik hou
het lekker bij toevoegen / recensies schrijven en voor de rest houd ik lekker mijn mond dicht.
Dit is niet sarcastisch bedoeld: Nogmaals een mooie dag toegewenst.
Verder bedankt voor de duidelijke toelichting.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het toevoegen is weer geopend! zoals eerder gezegd, voorlopig met een limiet van 5 openstaande toevoegingen per persoon. Uitzondering zijn lopende series, die mag je altijd toevoegen. Lopend houd in, dat minimaal 1 van de ingevoerde uitzenddatums in 2016 moet liggen.
L'enfantTerrible_mm
-
- 77 berichten
- 449 stemmen
Mag een serie als Making a Murderer op de site? Aangezien de serie dicht aan het genre documentaire leunt, weet ik niet of dit wel toegelaten is op de site.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Mag een serie als Making a Murderer op de site? Aangezien de serie dicht aan het genre documentaire leunt, weet ik niet of dit wel toegelaten is op de site.
L'enfantTerrible_mm
-
- 77 berichten
- 449 stemmen
Goed om te weten, bedankt.
Animosh_mm
-
- 264 berichten
- 114 stemmen
Ik wilde Kino no tabi gaan toevoegen, maar de zender waarop die miniserie ooit is uitgezonden (WOWOW) staat er nog niet tussen. Animax werd ook genoemd, dus misschien kan die er ook nog bij?
jerome998
-
- 197 berichten
- 1789 stemmen
Ik wilde Kino no tabi gaan toevoegen, maar de zender waarop die miniserie ooit is uitgezonden (WOWOW) staat er nog niet tussen. Animax werd ook genoemd, dus misschien kan die er ook nog bij?
Je kunt ook tijdens het toevoegen aangeven bij commentaar dat een zender nog niet in de lijst staat. Dan hoef je niet te wachten met toevoegen totdat hij er bij staat.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik heb er vandaag eindelijk nog eens eentje kunnen toevoegen maar aangezien ik er nog 4 eerdere toevoegingen van voor de toevoegingsstop in de wachtrij had staan (die ik binnen de 48 uur heb gecorrigeerd) heb ik mijn limiet alweer bereikt. Zal weer geduldig moeten wachten.
Animosh_mm
-
- 264 berichten
- 114 stemmen
Je kunt ook tijdens het toevoegen aangeven bij commentaar dat een zender nog niet in de lijst staat. Dan hoef je niet te wachten met toevoegen totdat hij er bij staat.
Op de TvMeterWiki staat dat je nieuwe zenders vooraf aan moet geven bij een crewlid (niet in het commentaar), dus dat doe ik voorlopig maar braaf. 
PeterW
-
- 111 berichten
- 965 stemmen
Het toevoegen is weer geopend! zoals eerder gezegd, voorlopig met een limiet van 5 openstaande toevoegingen per persoon. Uitzondering zijn lopende series, die mag je altijd toevoegen. Lopend houd in, dat minimaal 1 van de ingevoerde uitzenddatums in 2016 moet liggen.
Maar dat betekent wel dat die lopende seizoen meetellen met de rest? Als je dus vijf correcties of lopende seizoenen erin hebt staan, kun je nog steeds geen nieuwe meer bijvoegen. 
jarno1975 (Moderator series)
-
- 10971 berichten
- 2791 stemmen
Ik heb beide zenders toegevoegd.
PeterW
-
- 111 berichten
- 965 stemmen
BBC One staat trouwens zonder hoofdletter. 
L'enfantTerrible_mm
-
- 77 berichten
- 449 stemmen
Maar dat betekent wel dat die lopende seizoen meetellen met de rest? Als je dus vijf correcties of lopende seizoenen erin hebt staan, kun je nog steeds geen nieuwe meer bijvoegen.
Ja, dat heb ik ook net opgemerkt. Beetje jammer, heb ik nu eens een vrije dag. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Eh ja inderdaad. Zal daar later nog even naar kijken
Animosh_mm
-
- 264 berichten
- 114 stemmen
Ik heb beide zenders toegevoegd.
Top, bedankt. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Als het goed is tellen lopende series nu niet meer mee voor de toevoeglimiet
PeterW
-
- 111 berichten
- 965 stemmen
Als het goed is tellen lopende series nu niet meer mee voor de toevoeglimiet
Nou doet ie helemaal niks meer.
L'enfantTerrible_mm
-
- 77 berichten
- 449 stemmen
Idem
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Troost je ik heb mijn limiet ook al weer bereikt nuja ik had er nog 4 oude in correctie staan waardoor ik er eigenlijk maar 1 heb kunnen toevoegen sinds de heropening. Had ik die correcties niet gedaan had ik er nu nog 4 kunnen toevoegen. heb daarom de informatie van de seizoenen/series die ik wil toevoegen voorlopig maar in een tekstbestand bewaard.
PeterW
-
- 111 berichten
- 965 stemmen
Dat doet hij nu wel, maar hij blijft wel die melding geven.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Een vraagje voor toekomstige toevoegingen. Er zijn toch een aantal animatieseries uit de jaren 70 en 80 die ik later graag wil gaan toevoegen. Het merendeel vindt zijn oorsprong in Japan. Mag voor deze series de Nederlandse titel gebruikt worden en de Japanse als alternatieve? Mogen ook de episodetitels de Nederlandse worden gebruikt?
Series waaraan ik dacht (veel zelf in mijn bezit) : Nathalie - Familie Robinson - Heidi - Tovenaar van Oz - Nils Holgersson - Maja de Bij - She-Ra: Princess of Power (die laatste is natuurlijk op en top Amerikaans)
Ook als iemand een site weet met plotomschrijvingen voor dit soort series is altijd welkom.
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Originele titels gebruiken, check Hawaii Five-0, Borgen enz enz.
DjFrankie
-
- 3417 berichten
- 3500 stemmen
Nog even over Irene Huss een favoriete serie van mij Imdb Angela Kovacs - IMDb
Geeft 12 afleveringen dit zijn losse verhalen, maar door de serie heen loopt haar gezinssituatie die telkens een rol speelt.
Naar mijn mening dus een serie van 2 seizoenen van 6 afleveringen ipv 12 filmszoals de dvd van bol.com bol.com | Irene Huss - Seizoen 1, Angela Kovacs, Lars Brandeby & Reuben Sallmander... klopt dit?
stinissen (crew series)
-
- 23443 berichten
- 76930 stemmen
Toch jammer dat zo een cultserie niet op de site mag.
In Nederland uitgezonden onder de naam De Octopus.
FRIPI_mm
-
- 49 berichten
- 0 stemmen
Toch jammer dat zo een cultserie niet op de site mag.
In Nederland uitgezonden onder de naam De Octopus.
Een hele goede maffia serie.