De Site / Algemeen / Series/seizoenen toevoegen aan de site

Opgelost

avatar van Jordy
toeveogen is even weer uitgeschakeld, er gaat nog iets niet goed

ik was iets te voorbarig, nog heel even geduld svp (ik denk tot zaterdag)

avatar van mjk87
Voor diegene die wil gaan toevoegen:

ik was al bezig met seizoen 1 van Friday Night Lights. Maar er ging iets mis dus die ging niet door. Niettemin heb ik alle plots van de afleveringen al in het Nederlands, dus ik zal dan wel weer proberen seizoen 1 toe te voegen. Dubbel werk als een ander bezig gaat met s1.

avatar van Jordy
Jullie kunnen het weer proberen als jullie willen, bedankt voor het testen

Zucht... voeg ik een serie toe vergeet ik er tekst bij te voegen voor de afleveringen

avatar van mjk87
Ik heb er 3 staan, ik zie wel wat er gebeurt.

Ik weet niet , maar is het een idee dat je ergens kan neerzetten wie waar bezig mee is? Dat er geen dubbel werk wordt gedaan? Grote kans dat straks 3 man The Sopranos aan het toevoegen is. En het is vrij veel typewerk op deze site, dat zou zonde zijn.

ik was begonnen met seizoen 1 van mad men, alleen moet er voor elke aflevering een plot worden toegevoegd?

Ja voor elke aflevering.
Ik heb het toevoegen voor nu weer heel even uitgeschakeld, eerst even kijken of er geen problemen zitten bij de 20 seizoenen die nu in de wacht staan
bedankt alvast voor nu

mjk87 schreef:
Ik heb er 3 staan, ik zie wel wat er gebeurt.

Als het goed is krijg je een foutmelding als de serie al in de wachtrij staat, die je wil gaan toevoegen

avatar van Jordy
Ik zie diverse toevoegingen zonder plotomschrijving. Ik zal proberen duidelijker te maken in het toevoegformulier, dat plotomschrijvingen verplicht zijn, tenzij het een toekomstige aflevering betreft

avatar van toinie
Ik wil de seizoenen van Luther toevoegen, maar lukt blijkbaar niet.

avatar van 606
Waarom staat er geen synopsis bij de serie's ?

avatar van mjk87
Hoe zit het trouwens met miniseries (voor tv gemaakt) die niet op MovieMeter mogen zoals Band of Brothers, zijn die wel toegestaan hier?

avatar van LuukRamaker
Voor nu gelden de volgende regels:

- Alleen fictie is toevoegbaar.
- Series die niet op IMDb staan zijn (nog) niet toevoegbaar.
- Erotische series zijn (nog) niet toevoegbaar.
- Specials, of series waar alleen een pilot van gemaakt is zijn (nog) niet toevoegbaar.
- Mini-series zijn (nog) niet toevoegbaar.

Dit staat boven aan de eerste pagina bij het toevoegen. Vooralsnog zijn die dus nog niet toevoegbaar.

avatar van mjk87
Ah, dank. Ik ging er al vanuit dat het ergens stond, maar kon het niet vinden (temeer die toevoegpagina niet meer werkt nu).

avatar van LuukRamaker
En 606, bij de series staat een korte omschrijving. Het is meer een omschrijving van de serie dan van het plot, maar het zou eigenlijk allebei kunnen. Voor sommige series is het echter niet echt mogelijk een plot aan te houden voor een hele serie, omdat het verhaal per aflevering of per seizoen verschilt (bijv. een serie als True Detective).

avatar van 606
Oké dankje

jarno1975 (moderator)
Als je een seizoen toevoegt aan je persoonlijke map dan plaatst hij de hele serie in de map. Weet niet of dat de bedoeling is?

avatar van Jordy
Ja, in ieder geval voor nu. Misschien komt er later een mogelijkheid om zowel hele series, als individuele seizoenen aan Mijn Series toe te voegen. Voor nu lijkt het me veel waardevoller om hele series aan een lijst te kunnen toevoegen (bv. om aan te geven wat je volgt, of nog wil zien) dan specifieke seizoenen. Dat laatste is wellicht wel interessant bv. om aan te geven wat je op dvd hebt.

toinie schreef:
Ik wil de seizoenen van Luther toevoegen, maar lukt blijkbaar niet.
ik moet even wat dingen fixen, en dan kan het vanavond weer open.

avatar van Jordy
Volgens mij kan er weer toegevoegd worden. Let er op dat plotomschrijvingen bij afleveringen verplicht zijn, dit wordt nu afgedwongen in het formulier

jarno1975 (moderator)
Jordy Ik heb net geprobeerd om een seizoen 1 van House of Cards in te sturen maar als ik op versturen klik gebeurt er niets.

avatar van Jordy
geen rode/oningevulde velden in het formulier?

Nee.

avatar van mjk87
Ik wil seizoen 2 van Friday N. Lights toevoegen maar hij zegt "Deze serie is nog niet bekend op TvMeter."

Ik heb de plots maar opgeslagen, dus probeer dat later nog wel eens. Ben nu weg dus kan het niet opnieuw testen, morgen weer.

jarno1975 (moderator)
Dat zegt tie bij mij dus ook. Edit. Dat staat er ook al voordat je op versturen klikt zie ik nu.

Ik zie nu wel dat er nadat je op versturen klikt er bovenaan "valide" komt te staan.

avatar van Jordy
ah er was inderdaad nog iets fout waardoor het opslaan niet goed gaat. Zijn er nu nog problemen, zo ja welke? bedankt

jarno1975 (moderator)
Nu lijkt het te werken. Bedankt

avatar van mjk87
Ik zie dat de Scandinavische versie van The Bridge is toegevoegd. Is er een reden dat de internationale titel wordt gebruikt en niet de originele zoals op MoMe?

avatar van Jordy
Nee dat is een foutje inderdaad, daar kan/mag een correctie voor ingediend worden