menu

De Site / Algemeen / Series/seizoenen toevoegen aan de site

zoeken in:
Red Rum
Bedankt, het lukt evengoed wel. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

Harco
Harco schreef:
11 Friese fonteinen - 2Doc.nl

Zou iemand deze willen toevoegen? Op IMDb echter niet aangemerkt als serie:

11 Friese fonteinen (2018) - IMDb - imdb.com

Voldoet deze aan de criteria voor toevoegbaarheid? Uitgezonden door de NPO in drie delen/afleveringen.

Is de serie Dalgliesh toevoegbaar? Staat dus wel op Tvdb, maar Imdb geeft losse films aan...

Ik wil het nieuwe seizoen Wie is de Mol toevoegen, dat op 2 januari begint. Op TvMeter zou dat dan het 22ste seizoen zijn, maar de meeste bronnen die ik check zien het vorige seizoen als special en het aankomende seizoen als 21ste seizoen. Kan ik deze gewoon als 22ste seizoen toevoegen of beter van niet?

Bronnen:
DPG Media Privacy Gate - ad.nl
Startdatum nieuw seizoen Wie is de Mol? bekend | RTL Boulevard - rtlboulevard.nl
Wie is de Mol? - Wikipedia - nl.wikipedia.org

jarno1975 (moderator)
Dit bericht had ik gemist. En is ook niet besproken voor zover ik weet. Wel een beetje lastig geval, met name technisch gezien. Je kan namelijk een seizoen niet als special aanduiden, alleen afleveringen.

Heino en HALVE TAMME. jullie een idee hoe we hier mee om moeten gaan? Het nieuwe seizoen gewoon als 22e seizoen toevoegen?

HALVE TAMME. (moderator)
22 lijkt mij de beste optie. Anders is het niet te doen, zoals jezelf al aangeeft. Bij 21 kan een alternatieve titel geplaatst worden 'Wie Is de Mol Special Seizoen' bv?

jarno1975 (moderator)
HALVE TAMME. schreef:
22 lijkt mij de beste optie. Anders is het niet te doen, zoals jezelf al aangeeft. Bij 21 kan een alternatieve titel geplaatst worden 'Wie Is de Mol Special Seizoen' bv?

Als alternatieve titel dan Renaissance, want zo heet dat seizoen officieel.

HALVE TAMME. (moderator)

Dankjewel, ga ik die binnenkort insturen. Als iemand daar nu al zin in heeft mag dat natuurlijk ook.

Wil iemand de IMDB-code tt10033696 toevoegen aan Project Rembrandt Ik kan het veld niet bewerken als ik de serie corrigeer. Ik wil graag het tweede seizoen toevoegen.

jarno1975 (moderator)
brawljeff Heb het erbij gezet.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:55 uur

geplaatst: vandaag om 11:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.